جهت ثبت نام و دریافت فوری وام 1 میلیونی کلیک کنید

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یک میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد برای خرید اقلام مورد نیاز در اختیار سرپرستان خانوار قرار خواهد گرفت.

جهت ثبت نام و دریافت فوری وام 1 میلیونی کلیک کنید

محمد باقر نوبخت با بیان اینکه، در راستای کاهش آثار اقتصادی بیماری کرونا،  4میلیون نفر میتواند، از یک تا 2 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت  کنند، گفت: علاوه بر این مقرر شده است  کارتهای هدفمندی یارانه‌ها برای تمام خانوارها شارژ شود و طی 2 سال آینده  با یک وقفه چند ماهه این وام از محل یارانه آنها کسر خواهد شد.

 

820_IranVarzeshi-1398-12-21_1583874860

 

 

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت افرادی که یارانه می‌گیرند در صورت موافقت می‌توانند در سایت ثبت‌نام بکنند تا حسابشان یک میلیون تومان شارژ شود.

وی گفت یک میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد برای خرید اقلام مورد نیاز در اختیار سرپرستان خانوار قرار خواهد گرفت.

 

محمد باقر نوبخت با بیان اینکه، در راستای کاهش آثار اقتصادی بیماری کرونا،  4میلیون نفر میتواند، از یک تا 2 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت  کنند، گفت: علاوه بر این مقرر شده است  کارتهای هدفمندی یارانه‌ها برای تمام خانوارها شارژ شود و طی 2 سال آینده  با یک وقفه چند ماهه این وام از محل یارانه آنها کسر خواهد شد.

وی افزود، سرپرست خانوار تمام 23 میلیون خانواری که یارانه نقدی میگیرند میتواند از شارژ یک میلیون تومانی کارت یارانه استفاده کنند.

معاون رئیس جمهور گفت: بر این اساس متقاضیان میتواند بدون آنکه مراجعه ای به بانک داشته باشند از طریق وب سایت درخواست خود را ارائه کنند.

نوبخت ادامه داد، به این ترتیب یارانه افراد به عنوان ضمانت تسهیلات از سوی بانکها  پذیرفته میشود.

به گفته رئیس سازمان برنامه  بودجه، یک میلیون تومان  تسهیلات با نرخ 12 درصد برای خرید اقلام و تجهیزات مورد نیاز در اختیار سرپرستان خانوار قرار خواهد گرفت.

 

جزئیات پرداخت وام به همه یارانه بگیران کشور

 

صبح امروز رئیس جمهور از پرداخت اعتبار یک میلیونی به ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر خبر داد که به جزئیات و زمان واریز آن پرداخته ایم.

 

 
 پس از شیوع ویروس کرونا دولت با انواع ابزار‌های مالی به دنبال حمایت از اقشار مختلف جامعه اعم کسب و کار‌ها  و افراد بدون درآمد بر آمد. پس از واریز ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به سراغ وام یک تا ۲ میلیونی برای کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا رفت و حال طرح جدیدی برای حمایت از مردم را در دست دارد.
 
 
جزئیات پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا
 
تعداد پرداخت  مبلغ
۳ میلیون نفر  ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان
۴ میلیون نفر  یک تا ۲ میلیون وام
۲۳ میلیون خانوار  اعتبار یک میلیون تومانی

 

صبح امروز بود که رئیس جمهور در جلسه با اعضای دولت از پرداخت اعتبار یک میلیونی به افراد یارانه بگیر خبر داد. 

حسن روحانی بیان کرد:  یارانه بگیران یک میلیون تومان اعتبار دریافت می کنند، بیش از ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر اعتبار یک میلیون تومانی می گیرند.

 

وی افزود: بازپرداخت این اعتبار در مدت ۲۴ ماه خواهد بود که به تدریج از یارانه این خانوارها کم می شود. برای این منظور تقریبا حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 

 

زمان پرداخت وام یک میلیون تومانی به یارانه بگیران اعلام می شود

 

همچنین در تکمیل این گزارش یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه کشوری از جزئیات این طرح خبر داد و گفت: در روزهای گذشته از جزئیات این طرح در ستاد اطلاع رسانی دولت صحبت هایی صورت گرفته بود تا به خانوارهای یارانه بگیر به میزان یک میلیون تومان اعتبار خرید تعلق بگیرد اما هنوز جزئیات و نحوه پرداخت آن به افراد در دست تدوین است و چیز بیشتری مشخص نیست.

 

این منبع آگاه ادامه داد: این میزان اعتبار که رقم یک میلیون تومان است با وام یک تا دو میلیون تومانی که قرار است به اقشار آسیب دیده پرداخت شود متفاوت بوده و جزئیات آن در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.

 

 

سایت ثبت‌نام دریافت وام یک میلیون تومانی هنوز فعال نشده است

 

اطلاع رسانی درباره سایت دریافت وام یک میلیون تومانی بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت نام،انجام خواهد شد.

 

 

سازمان برنامه و بودجه کشور در اطلاعیه‌ای با انتقاد از رفتار غیرحرفه‌ای برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در اعلام نشانی یک سایت اینترنتی برای ثبت‌نام متقاضیان دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی اعلام کرد:  نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در مصاحبه امروز خود اعلام کردند که نشانی سایت بعدا اعلام خواهد شد و هنوز نحوه، زمان بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: بلافاصله بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت نام متقاضیان، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ابراهیم

    مسخرمون کردين

  • رجبعلی فارغ

    کارگر مستاجر متهل یک فرزند سن 37 سال حتی یک دوچرخه به نامم نیست

  • نادر حضرتی

    درخواست وام یک میلیونی دترم

  • محمد صابری کیاسرایی

    ثبت نام وام 1میلیونی

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها