دورهمی | دستمزد مهران مدیری در دورهمی فاش شد + عکس

“مهران مدیری” برای اجرای هر شب از برنامه پر بیننده دورهمی 30 میلیون تومان میگیرد که با این دستمزد کلانش رکورد زد.

دورهمی | دستمزد مهران مدیری در دورهمی فاش شد + عکس
قبلا خبری در مورد دستمزد مهران مدیری شنیده بودیم که تکذیب شد اما واقعا مهران مدیری برای اجرای هر شب از دورهمی چقدر میگیرد؟

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با صورت حساب کلانی همراه شده و این بازیگر و کارگردان و مجری صرفاً برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی دستمزدی 30 میلیون تومانی دریافت می کند که در نوع خود یک رکورد در طول تاریخ صداوسیما محسوب می شود.

مستقل آنلاین صحت و سقم این خبر را تایید یا تکذیب نمی کند .

مهران مدیری

دستمزد نجومی مهران مدیری در دورهمی

«دورهمی» که دومین برنامه مهران مدیری پس از بازگشت به تلویزیون محسوب می شود، برخلاف روال مرسوم سال های اخیر تهیه کنندگی اش برعهده این کارگردان نیست و هاشم رضایت تهیه کنندگی این تاک شو را برعهده دارد؛ تاک شویی که در ابتدا کارگردانش مهراب قاسم خانی بود اما پس از اعلام ممنوع التصویری اش، مهران مدیری کارگردانی این مجموعه را نیز برعده گرفت.
برنامه «دورهمی» برای شب های آخر هفته ها تدارک دیده شده و در سال جدید پنج شب (شنبه تا چهارشنبه) در هفته برنامه «خندوانه» و پنجشنبه ها و جمعه ها برنامه «دورهمی» به تماشاگران شبکه نسیم ارائه می شود اما رونمایی از دورهمی با حواشی فراوانی همراه بود تاکنون نیز ادامه دارد و حذف قاسم خانی از تیم تولید این برنامه و اعتراضات مکررش نسبت به این تصمیم، تنها یکی از این حواشی بود.
مهران مدیری

مهران مدیری در دورهمی

پیش از حذف قاسم خانی دکور این برنامه جنجال آفرین شده بود، چرا که جزیی ترین اجزای صحنه و حتی برخی جزئیات اجرا در «دورهمی» عیناً از «شب های طنز با کاپیل / Comedy nights with Kapil» کپی شده بود. حتی میز عجیب مهران مدیری و ننشستن در بین جمعیت در دورهمی و در نظر گرفتن جایگاه اختصاصی برای او نیز کپی از این سریال هندی بود که به واسطه عدم به کارگیری خلاقیت در اجرا، فاقد کف جذابیت برنامه هندی نیز شد.
«دورهمی» با نقش آفرینی مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری و مهران رنجبر در کنار حضور مهمانان و گفت وگوی مهران مدیری با آنها، فرصتی برای رقابت مهران مدیری و رامبد جوان و البته احیای مهران مدیری بود که حتی با «در حاشیه» نیز نتوانست به موقعیت گذشته اش بازگردد، به گونه ای که اساساً در فصل دوم «در حاشیه» به شکل جدی توجه مخاطبان را جلب نکرد و دیده نشد.
با این حال «دورهمی» نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت این برنامه نیز به یک برنامه روتین و البته بسیار پرهزینه برای صداوسیما تبدیل شد. میزان درآمد و هزینه های دقیق برنامه «دورهمی» برای عموم ناظران مشخص نیست اما بر اساس شنیده های «تابناک»، مهران مدیری برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی 30 میلیون تومان دستمزد دریافت می کند که در طول هر ماه معادل 240 میلیون تومان می شود.
طبیعتاً این دستمزد در نوع خود بی سابقه است و با این رقم، «دورهمی» برای مهران مدیری منطق اقتصادی بسیار جدی دارد. تلاش «تابناک» برای تماس با تهیه کننده «دورهمی» و دریافت لیست دستمزدها و هزینه های این برنامه بی نتیجه مانده اما تا این جای مدیری با دستمزدی کلانی که برای اجرای نه چندان ویژه این برنامه دریافت می کرد، رکوردار گران ترین مجری تاریخ صداوسیما از بدو تاسیس تاکنون است.

هنرمندان در کنسرت مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان ، بازیگر و مجری کشورمان که برنامه پرطرفدار دورهمی را در شبکه نسیم اجرا میکرد ، در برج میلاد روی صحنه رفت. کنسرت مهران مدیری در آخرین روزهای مردادماه در برج میلاد برگزار شد و به دلیل استقبال مخاطبان این کنسرت در اولین روز شهریور نیز تمدید شد.

هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان در کنسرت مهران مدیری حضور یافتند و علی اوجی با انتشار پستی درباره صرف شدن درآمد کنسرت مهران مدیری به خرید شیرخشک توضیح داد.

خرید شیرخشک با درآمد کنسرت مهران مدیری

علی اوجی بازیگر و دوست صمیمی مهران مدیری با انتشار عکسی از کنسرت مهران مدیری درباره عدم حضور همسرش نرگس محمدی در این کنسرت و اختصاص درآمد آن به خرید شیرخشک توضیح داد .

کنسرت مهران مدیری

علی اوجی ، رامبد جوان و نگار جواهریان در کنسرت مهران مدیری

علی اوجی با انتشار این عکس نوشت :کنسرت مهران مدیری با خاطره بازی فراوان به پایان رسید ... جای همه اونایی که نبودن خالی ... دم همه بچه ها گرم ... فقط لذت بردم... در این عکس جای مصطفی احمدی عزیزم بسیار خالیه ، برادری که بسیار دوستش دارم و سختی های زیادی رو با هم تجربه کردیم ، حامی خوبی ها ... تمام رفقای آوادیو که ترکوندن ... دوستان عزیز سکوت چنگ ... تمامی کارکنان برج میلاد و مخصوصا دوست عزیزم جناب جماعت مدیر مرکز همایش ها و جناب درویش پور مدیریت برج میلاد که در این کار خیر شریک بودن ... تمام در آمد این اجرا برای تهیه شیر خشک کودکان و نوزادان بی بضاعت مناطق محروم خرج خواهد شد ... و در آخر مهران مدیری عزیز و بی نظیر که همیشه فوق العاده اس و ...

پ ن :سامان جان احتشامی حرفه ایی که آرام و مهربان و درجه یک بود و هستو از روز اول ب عشق حمایت کرد. مسعود جان همایونی رفیق سال های دورم که عاشقشم و ترکوند و بابک جان ِریاحی پور مهربان و حرفه ایی که بودنش تجربه و عشق است و خودش می دون که چقدر دوسش دارم و تمام نوازندگان و گروه درجه یک مهران مدیری که هر چی از شخصیتشون بگم کم گفتم ...

دارمز نیما حمیدی ، پرکاشن جابر خدایاری، گیتار باس بابک ریاحی پور ، گیتار الکتریک مسعود همایونی ، پیانو سامان احتشامی ، تار گلنوش صالحی ، کمانچه سینا جهان آبادی، ویلن سل آتنا اشتیاقی ، کیبورد ساسان هاشمی ، تمبک و دف عمران فروزش دم همتون گرم.

پ ن ٢:دم همه عکاس ها و خبرنگاران و سایت و خبر رسان ها گرم . عکس کوروش جوان.

پ ن ٣ :جای نرگس جان محمدی در عکس خالیه که بدلیل بازی در سریال ستایش نتونست در کنسرت باشه.

تصاویر هنرمندان در کنسرت مهران مدیری

بسیاری از هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان در کنسرت مهران مدیری حضور یافتند و تصاویری از این شب متفاوت را در صفحه اینستاگرامشان ثبت کردند. در ادامه این مطلب تصاویری از هنرمندانی که به کنسرت مهران مدیری رفتند برایتان گردآوری کرده ایم که قطعا جذاب خواهد بود.

کنسرت مهران مدیری

امیرمهدی ژوله در کنسرت مهران مدیری

کنسرت مهران مدیری

گلاره عباسی و همسرش در کنسرت مهران مدیری

کنسرت مهران مدیری

نجمه جودکی و همسرش در کنسرت مهران مدیری

کنسرت مهران مدیری

بهنام بانی و حامد برادران در کنسرت مهران مدیری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها