بهنوش بختیاری از همسرش رونمایی کرد + بیوگرافی

انتشار عکس هایی متعدد و معرفی آنها به عنوان همسر بهنوش بختیاری یکی از سوژه های فضای مجازی است که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم.

بهنوش بختیاری از همسرش رونمایی کرد + بیوگرافی
سلبریتی شدن در کنار تمام مزایایی که میتواند داشته باشد دردسرهایی دارد که در زندگی بسیاری از انسان های عادی خبری از آن نیست.

زندگی شخصی بسیاری از چهره های مشهور زیر ذره بین طرفداران و مخالفانشان قرار دارد و بر همین اساس حاشیه جزو جداناشدنی زندگی این افراد سرشناس است.

بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های کشورمان است که زندگی خصوصی اش بارها و بارها با حاشیه سازی روبرو شده است و انتشار تصاویری متعدد و معرفی آنها به عنوان همسر خانم بازیگر یکی از پررنگ ترین حاشیه های چند سال اخیر است.

اشتیاق برای دیدن همسر بهنوش بختیاری و شایعه سازی!

بهنوش بختیاری تیرماه سال 86 با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان کشورمان ازدواج کرد اما تابحال هیچ تصویری از همسر خانم بازیگر منتشر نشده است.

بهنوش بختیاری

عکسی از بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون

منتشر نشدن عکسی از همسر بهنوش بختیاری دلیلی برای کنجکاوی برخی از انسان های جستجوگر شد تا هر از چندگاهی با انتشار عکسی و معرفی او به عنوان همسر بهنوش بختیاری حواشی جدیدی برای خانم بازیگر رقم بزنند.

بهنوش بختیاری که حالا بیشتر از 10 سال از عمر زندگی مشترکش میگذرد به بهانه های مختلف بارها و بارها اعلام کرده است که هیچ عکسی از همسرش در اینترنت وجود ندارد و تنها دلیل این امر بی علاقه بودن همسرش به انتشار عکس است اما باز هم ماجرای انتشار عکس های منتسب به همسر ایشان داستانی ادامه دار است.

بهنوش بختیاری

این آقا همسر بهنوش بختیاری نیست

یکی از اولین عکس هایی که به همسر بهنوش بختیاری نسبت داده شد این عکس بود که اگر سرچ کوتاهی در اینترنت داشته باشد به سادگی صحت این موضوع را تایید خواهید کرد اما طبق گفته های بهنوش بختیاری هیچ عکسی از همسرش تابحال منتشر نشده است و این عکس منتسب هم، همسر خانم بازیگر نیست.

بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری و مدیر برنامه هایش

یکی دیگر از عکس هایی که به عنوان همسر بهنوش بختیاری معرفی شد تصویر بالا است .

بهنوش بختیاری طبق معمول باز هم به انتشار این عکس اشتباه از همسرش واکنش نشان داد و نوشت : متاسفانه در بعضی از سایتا ذکر شده که ایشون همسر من هستن..در صورتی که ایشون مدیر برنامه بنده آقای غفوری هستن که همیشه و همه جا همراه منن و از همسر بنده هیج عکسی در فضای مجازی وجود نداره..چون ایشون علاقه ای به این داستانا ندارن....

بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون

دهمین سالگرد ازدواج خانم بازیگر تیرماه سال 96 بود و علی رقم بارها و بارها تکرار باز هم بهنوش بختیاری برای هوادارانش نوشت: برای چندمین بار میگم که همسر بنده علاقه ای به انتشار عکسشون در فضای مجازی ندارن.....وگرنه برای من افتخاریه که صفحه ام با عکس ایشون مزین شود...

با وجود صحبت های مکرر بهنوش بختیاری درباره انتشار عکس همسرش باز هم چند روز پیش شاهد انتشار تصویری منتسب به همسر خانم بازیگر بودیم.این بازیگر کشورمان برای چندمین بار باز هم مجبور شد تا شایعه ای دیگر را تکذیب کند و صحبت هایش درباره انتشار عکس همسرش را تکرار کند.

بهنوش بختیاری و همکارش

 

بهنوش بختیاری و همکارش در کمپانی

بهنوش بختیاری با انتشار تصویر بالا نوشت:

ایشون همسر من نیستن....همکار من در کمپانی هستن که خودشون صاحب خانواده و همسرن. هیچ عکسی از همسر بنده در اینترنت موجود نیست...

پادرمیانی بهاره رهنما در اختلاف مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری

اختلاف بین مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری از پخش یک تیزر تبلیغاتی و پست اینستاگرامی مهراب قاسمخانی آغاز شد و گسترش پیدا کرد. بهاره رهنما به اختلاف مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری واکنش نشان داد.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون، در بخشی از گفتگوی خود در پاسخ به این سوال که چه تحلیلی درباره اختلاف رخ داده میان مهراب قاسم خانی و بهنوش بختیاری که از پخش تیزر تبلیغاتی شروع شد دارد توضیحاتی ارائه داد.

واکنش بهاره رهنما به دعوای مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری چه بود؟

بهاره رهنما

 

نظر بهاره رهنما درباره اختلاف میان مهراب قاسمخانی و بهنوش بختیاری

بهاره رهنما گفت:ببینید مهراب بسیار آدم خوش قلب وطنازی است ؛ در تمام سال هایی که با این خانواده فامیلی و قرابت داشتم همیشه من و مهراب با هم برخوردهای بامزه و کل کل و حاضر جوابی و… داشتیم. در اینکه هم خودش و هم همسرش بسیار خوش قلب و مهربان هستند شکی ندارم ولی بهتر بود که این مسأله بین خودش و خانم بختیاری حل می شد.

وی ادامه داد:منش من این است که طرف اگر به من نزدیک است خودم به او بگویم فلانی این مطلب را که گذاشتی من را ناراحت کرده و… چون من از مادرم یاد گرفتم که هیچ وقت از خانه یک زن صدا نباید بیرون برود یا قهروآشتی زن و شوهر را کسی بفهمد، خانواده سینما و تلویزیون و هنرمندان نیز همین هستند و نباید این اتفاق ها به بیرون برود. من می دانم که بهنوش ناراحت شده اما در مورد اینکه مهراب هم خواسته باشد بی ادبی کند مطمئنم که چنین قصدی را نداشته است. شاید خنده اش از شکل ساخت آن تیزر بوده نه بهنوش چون به هرحال خیلی مهم است زمانی که شخصی وظیفه تولید کار تبلیغاتی را قبول می کند خوش سلیقه گی داشته باشد.

در پایان گفتنی است که چند روز پیش تیزر تبلیغاتی با حضور بهنوش بختیاری در فضای مجازی پخش شد که کیفیت آن تیزر مهراب قاسم خانی را برآن داشت تا مطلبی با کنایه و طنازی منتشر کند. وی با انتشار پستی از خود در صفحه اینستاگرامی اش نوشت :دیروز سیامک انصاری نامرد برام یه تیزر تبلیغاتی داخلی جدید فرستاد که نمیتونم بگم چه تیزری بود،

ولی اونقدر خندیدم داشتم خفه میشدم. ریه ام رو هم که معرفی کرده بودم خدمتتون… هیچی دیگه، نتیجه اش شده این…

پ.ن اول:تا من باشم به مردم نخندم

پ.ن دوم:نگران نباشید. قول میدم نمیرم. اصلاً دلم نمیخواد روی سنگم بنویسن از خنده مرد. خیلی ضایعه.

پس از آن بهنوش بختیاری در واکنش به این حرکت قاسمخانی نیز سکوت نکرد و نوشت :حسادتغلبه می کنه ناجور / آرزو میکنم رفقا من از بیکاری در بیانو دست از سر ما بردارن.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها