از خود گذشتگی به سبک کریم باقری

اسکوچیچ علاقه زیادی دارد تا کریم باقری را کنار دستش روی نیمکت بنشاند ولی تا این لحظه تلاش‌های سرمربی تیم‌ملی و فدراسیون فوتبال بی‌نتیجه مانده است. در این بین البته اخلاق گرایی کریم باقری نقش ویژه ای در تصمیمش داشته است. پایبندی به اصولی که می تواند برای بسیاری از مدعیان فوتبال در ایران درس آموز باشد.

از خود گذشتگی به سبک کریم باقری

دراگان اسکوچیچ در تلاش است تا بتواند مربیان نامی ایران را کنار دست خود قرار دهد. یکی از گزینه‌های سرمربی تیم‌ملی، کریم باقری مربی پرسپولیس است.

او علاقه زیادی دارد تا کریم باقری مربی قرمز‌ها را کنار دستش روی نیمکت بنشاند، ولی تا این لحظه تلاش‌های اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال بی نتیجه مانده است.

اما از نزدیکان اسطوره پرسپولیس خبر می‌رسد خود کریم باقری با وجود تعصبی که همه از او نسبت به تیم ملی سراغ دارند ، اعلام کرده که تمایلی برای حضور در تیم ملی ندارد و ترجیح می‌دهد کنار پرسپولیس باشد.

بر اساس آنچه از قول باقری عنوان شده است ، او معتقد است نمی تواند کمک چندانی به تیم ملی در برهه کنونی داشته باشد و بهتر است او جای افرادی که احیانا توان بیشتری برای یاری رساندن به اسکوچیچ را دارند ، پر نکند.

رفتاری که می تواند درس بزرگی برای برخی باشد که به هر قیمتی حاضرند پست های مختلف را در تیم های ورزشی تصاحب کنند ، ولو به قیمت نابودی تمامی اخلاقیات….

گفتنی است باقری در دوره حضور کی روش در تیم ملی هم جلساتی با او برگزار کرد و تا نزدیکی های نیمکت تیم ملی ایران به عنوان دستیار مرد پرتغالی پیش رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها