توصیه‌های کاربردی برای مراقبت از موهای فرفری

اگر شما جزء کسانی هستید که موهای فر دارند، حتما احساس می کنید مراقبت و نگهداری از موها برایتان سخت است. اما چند نکته و توصیه به شما خواهیم گفت که در صورت رعایت آنها نگهداری موها برایتان راحتتر خواهد شد. با ما همراه باشید.

توصیه‌های کاربردی برای مراقبت از موهای فرفری

وقتی موها خیس است، به آن حالت دهید

راحت ترین راه برای آرایش موهای فر زمانی است که موها خیس است. با انگشتان دست خود ژل حالت دهنده مو را داخل موها ببرید و موها را بکشید. با این کار مو وز نمی شود و بهتر حالت می گیرد.

گرچه این کار زمانبر است اما خشک شدن خودبه خودی موها از وز شدن آن جلوگیری می کند. فقط کافی است موها را با حوله خشک کنید.

از بالش ابریشمی استفاده کنید

اگر بالش شما نخی است، وقت آن رسیده که آن را عوض کنید. پارچه نخی می تواند موهای شما را آسیب بزند زیرا رطوبت مو را می گیرد و موجب وز شدن مو می شود. از بالش ابریشمی استفاده کنید تا اصطکاک موها کمتر شود و دیگر صبح با موهای وز از خواب بیدار نشوید.

از محصولات آرایشی که الکل دارند، استفاده نکنید

الکل موجود در ژل، اسپری مو یا موس می تواند رطوبت مو را بگیرد و موها را خشک و شکننده کند. به جای استفاده از محصولاتی که الکل دارند، از ژل های محلول در آب برای حالت دادن به موها استفاده کنید. این ژل ها فر مو را بهتر می کنند و از پف کردن مو جلوگیری می کنند.

موها را در حالت خشک کوتاه کنید

موهای فر وقتی خیس هستند، بسیار متفاوتند. پس برای آنکه سورپرایز نشوید، موها را وقتی خشک هستند، کوتاه کنید. وقتی در حالت خشک، موها را کوتاه می کنید، می توانید ببینید وقتی موها آرایش می شوند طره موها چطور به نظر می رسند. فراموش نکنید که حتما به وسیله ماسک مو، چین موها را آب رسانی کنید و از روغن ها و نرم کننده مخصوص برای سلامت و براق شدن موهای فر خود استفاده کنید .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها