رفتار جنجالی فیزیوتراپ با نوزاد 2 هفته ای

یک فیزیوتراپ جوان که با کودک دو هفته ای کار بسیار عجیب و جنجالی انجام داده بود، با خشم کاربران در فضای مجازی مواجه شد.

رفتار جنجالی فیزیوتراپ با نوزاد 2 هفته ای

در یک فیلم نشان داده شده است که یک درمانگر فیزیوتراپ، کودک دو هفته ای را سر و ته می کند و بر سر او ضربه می زند و ادعا می کند که این، بخشی از درمان ستون فقرات می باشد و برای این نوزاد لازم درحالیکه این اقدام وی بعد از انتشار در فضای مجازی با واکنش های تندی همراه شد. این متخصص و درمانگر از این جلسه درمان فیلمبرداری کرد و آنرا درون صفحه فیس بوک خود منتشر کرد تا به تصور خود روش خاصش را به کاربران نشان داده و به نوعی مشهور شود اما این اقدام او نتیجه ی عکس داشت و موج نظرات و واکنش های منفی به سمتش سرازیر شد.

این فیلم کوتاه که تصاویرش را در این بخش از سرگرمی نمناک مشاهده می کنید نشان می دهد که این پزشک، یک عملکرد و تست بحث برانگیز را بر روی کودک امتحان کرده است. دکتر "آرنولد" پاهای کودک را درون شکمش تا می کند و سپس در حالیکه پاهای نوزاد را در دستانش گرفته ، نوزاد را به وضعیت برعکس کله پا کرده و برای لحظاتی نگه می دارد که همین حرکت براساس نتایج بررسی ها می تواند خطرات جدی برای نوزادی که تنها 2 هفته از تولدش می گذرد داشته باشد.

ماجرا به همین جا ختم نمیشود و در مرحله ی بعدی فیزیوتراپ نوزاد را روی تخت قرار داده و با ابزاری خاص روی کردن او فشار وارد می کند که موجب گریه ی نوزاد می شود ؛ والدین نوزاد بی توجه به خطرات این حرکات در آنجا حضور دارند و این روند را تماشا می کنند.

xrevzKv02YKX

اوج واکنش ها به بخش بعدی است زمانی که "آرنولد" با دو دستش از قسمت بالا سر نوزاد را فشار می دهد و موجب تشدید گریه ی نوزاد می شود ؛ کاربران در واکنش به این حرکت او نوشتند که نوزاد دراین سن جمجمه ی بسیار ضعیفی دارد و این فرد چطور ادعا می کند با وارد کردن فشار به سر او نه تنها موجب آسیب نمیشود بلکه برای سلامت نوزاد هم مفید است و جالب است که او ادعا می کند تمامی این اقدامات برای داشتن ستون فقراتی سالم در نوزاد مفید است.

R2fOXUai6onv

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها