خودرو خود را با آیفون روشن کنید

احتمال دارد شرکت اپل به زودی ویژگی جدید آیفون به نام "CarKey " را به بازار عرضه کند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد که وسیله نقلیه خود را با تلفن خود باز کنند.

خودرو خود را با آیفون روشن کنید

پیش بینی می شود شرکت اپل در حال کار روی یک ویژگی جدید آیفون به نام CarKeyباشد که به شما امکان می دهد ماشین خود را با استفاده از تلفن خود قفل کنید.

این کار به طور مشابه با Express Transit کار می کند ، ویژگی مذکور توسط شرکت اپل طی سال گذشته راه اندازی شد این ویژگی  به کاربران امکان می دهد از آن به عنوان روشی برای حمل و نقل عمومی استفاده کنند. اپل نخستین شرکتی نیست که امیدوار است سوئیچ ماشین را از بین ببرد.

از مدتی قبل کاربران می توانند از آیفون خود به عنوان کارت اعتباری و بلیت مترو استفاده کنند ، اما به زودی ممکن است بتوانند از آن برای باز کردن قفل ماشین خود نیز استفاده کنند.نسخه بتای توسعه دهنده به روزرسانی نرم افزار iOS 13.4 Apple Apple برای آیفون شامل یک اشاره به ویژگی به نام "CarKey" است.

 با توجه به اطلاعات منتشر شده در وبلاگ 9to5Mac، پرونده های داخلی این نرم افزار نشان می دهد که CarKey امکان استفاده از آیفون یا اپل واچ را برای باز کردن اتومبیل های دارای قابلیت NFC امکان پذیر می کند. همگام سازی آیفون با وسیله نقلیه خود برای استفاده با CarKey شامل راه‌اندازی برنامه Wallet Apple و سپس ادامه مسیر با برنامه سازنده خودرو است. در این گزارش می توانید کلید ماشین دیجیتال خود را با سایر کاربران آیفون در خانواده خود به اشتراک بگذارید.

دقیقاً مانند روشی که Express Transit کار می کند ، لازم نیست که با Face یا رمز عبور خود تأیید اعتبار کنید یا قفل تلفن خود را باز کنید تا ویژگی مورد نظر کار کند. Express Transit از ویژگی هایی است که اپل سال گذشته شروع به استفاده از آن کرد.CarKey نشانه دیگری است مبنی بر اینکه اپل قصد دارد در هنگام انجام کارهای روزمره ، قابلیت استفاده آیفون را گسترده کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها