طرح استتاری بی‌ام‌و باعث تعجب شد +عکس

طرح استتاری افراطی بی‌ام‌و باعث تعجب تمامی عکاسانی شد که برای گرفتن تصویر از خودرو جدید این شرکت آلمانی تا همشایر رفته بودند.

طرح استتاری بی‌ام‌و باعث تعجب شد +عکس

در ماه ژانویه قرار داریم، این یعنی خیلی از شرکت‌های خودرو سازی، مانند بی‌ام‌و، آزمایش رانندگی خودرو‌هایشان بر روی برف را آغاز می‌کنند. حال برخی از عکاسان خیلی کنجکاو، یا همان عکاسان جاسوس، توانسته‌اند تصاویر جدیدی از نسل بعدی BMW ۴ Series Coupe به دست بیاورند. البته طراحی و رنگ آمیزی استتار این خودرو، کمی متفاوت‌تر از همیشه است. تصاویر جدید این خودرو نشانگر یک طرح استتاری بیش از حد معمول است، به طوری که قسمت زیادی از برش‌ها و زاویه‌های ماشین توسط خطوط و نمایه‌ها پنهان شده است. این طراحی حتی قسمتی از کنار پنجره، آینه بقل و چراغ‌ها را به خود اختصاص داده که نظر خیلی از عکاس‌ها را به خود جلب کرده است. این تلاش برای حفظ خودرو از فاش شدن ساختارش برای دسته‌ای بسیار مورد توجه و برای دسته‌ای کاملا نا امید کننده خواهد بود، چرا که تقریبا تمام تلاش عکاسان بیهوده بوده و صرفا چندین عکس نا معلوم به دست طرفداران رسیده است.


قابلیت‌های کوپه سری چهارم

این خودرو جدید قرار است قابلیت‌های نرم افزاری جدیدی به جهان معرفی کند، این قابلیت‌ها به آن صورت هستند که به شما امکان انعطاف‌پذیری بیشتری در انتخاب قدرت پردازش موتور را می‌دهند. این یعنی موتور خودرو می‌تواند قدرتی معادل یک موتور سه سیلندری ۱.۵ لیتری تا یک نمونه توربو شارژ ۳.۰ لیتری را در اختیار شما قرار دهد...

این خودرو قرار است قدرت ۳۸۲ اسب بخار به همراه گیربکس ZF هشت دنده‌ای کاملا اتومات را به خریداران خود ارائه دهد. طراحی داخلی خودرو BMW ۴ Series Coupe فضایی مدرن‌تر و دیجیتالی‌تر را نسبت به نسل پیشین خود به نمایش گذاشته است. این خودرو همچنین شامل یک صفحه نمایش در بالای هواکش هایش است؛ و تمام تکنولوژی‌های داخل خودرو توسط نمایشگر مرکزی قابل دسترسی و تغییر است. اخبار‌های پیشین مدعی بودند که این خودرو در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود. اما با شواهد به دست آمده به نظر می‌رسد که خودرو در نمایشگاه GMS در ژنو معرفی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها