همراهی دو خواننده مشهور با مردم

علیرضا عصار و علیرضا قربانی دو خواننده موسیقی کشورمان برای همراهی با مردم و ادای احترام به قربانیان حوادث اخیر کنسرت‌هایش را لغو کردند.

همراهی دو خواننده مشهور با مردم

علیرضا عصار هنرمند پیشکسوت موسیقی پاپ قرار بود طی روزهای ۲۴ و ۲۵ دی در تالار وزارت کشور پس از دو سال به دیدار دوستدارانش برود اما حوادث اخیر و آنچه عصار از آن با عنوان بغض گلو یاد میکند باعث شدند تا این هنرمند تصمیم به لغو اجرای خود بگیرد.

جانی برای خواندن ندارم

این هنرمند به دنبال این اتفاق، در پیامی به رسانه ها گفت: «از صمیم قلب به همه داغداران اتفاقات تلخی که در کشور عزیزمان ایران اتفاق افتاده است و همه ما را عزادار و غمگین کرده است تسلیت میگویم. من را در غم خود شریک بدانید.

من از زمانی که تاریخ کنسرت را اعلام کردم و دیدم شما با چه محبتی، من را غرق در عشق و غرور کردید. شما با حضورتان خستگی تمام این سالها را از من گرفتید. می‌خواهم بدانید که شما همه آن چیزی هستید که من در جهان دارم و به آن افتخار می‌کنم اما متأسفانه مجبور هستم که بنا به دلایلی که گفتم و اتفاقاتی که افتاده است حقیقتاً جانی در من برای آواز خواندن در این روزها نیست. به همین دلیل کنسرت تهران را لغو می‌کنم و امیدوارم که در روزهایی بهتر و با حالی بهتر و با دلی خوش شاید در کنار هم باشیم.»

اولویت التیام داغ بازمندگان است

علیرضا قربانی هم در همین رابطه کنسرت بامن بخوان خود را که قرار بود در روزهای ۲۶ و ۲۷ دی ماه برگزار شود، در پیامی اعلام کرد که «پروژه با من بخوان با شاکله فعلی حق این روزهای جامعه را ادا نمیکند و حزن خانواده های داغدار را التیام بخش نخواهد بود پس تصمیم گرفتیم این پروژه را در آینده ای نزدیک با تغییراتی در شاکله آن اجرا کنیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها