با چای رازیانه امراضتان را درمان کنید

رازیانه گیاهی بلند با ساقه های توخالی و گلهای زرد است. در اصل بومی مدیترانه است ، در سراسر جهان رشد می کند و قرن ها از آن به عنوان گیاه دارویی استفاده می شده است. دانه رازیانه را می توان خشک کرد و از آن برای تهیه یک چای قوی با بوی قوی استفاده کرد. چای کمی مانند شیرین بیان ، با رایحه ای آرامش بخش و طعم کمی تلخ دارد. چای رازیانه را می توان تقریباً در هر سوپر مارکت یا فروشگاه مواد غذایی خریداری کرد.

با چای رازیانه امراضتان را درمان کنید

می تواند به مبارزه با عفونت ها کمک کند

چای رازیانه یک ماده ضد میکروبی و ضد ویروسی است ، با توجه به یک منبع معتبر بررسی که چندین مطالعه کاتالیز شده است. در صورت احساس سرماخوردگی ، نوشیدن مقداری چای رازیانه می تواند به بدن شما کمک کند تا در برابر عوامل بیماری زا به سیستم ایمنی بدن شما کمک کند.

می تواند به شما در خواب کمک کند

نوشیدن چای داغ یک روش عالی برای آرامش شدن بعد از یک روز طولانی است و قرار دادن رازیانه  دم کرده باعث تقویت سلامتی  می شود. از آنجا که رازیانه می تواند عضلات شما - از جمله عضلات دستگاه گوارش شما را شل کند - ممکن است بعد از نوشیدن احساس آمادگی بیشتری برای خواب کنید.

می تواند در هضم غذا کمک کند

اگر معده ، نفخ شکم یا اسهال دارید ، ممکن است بخواهید خود را با مقداری چای رازیانه درمان کنید. آب گرم چای ممکن است هضم شما را آرام کند و خود رازیانه منبع معتبر شناخته شده است برای کمک به مسائل گوارشی

باعث افزایش میزان آنتی اکسیدان در بدن می شود

چای رازیانه حاوی آنتی اکسیدان هایی است که بدن شما برای مبارزه با چیزهای مضر موجود در محیط شما که مرتباً در معرض آن هستید آماده می کند. هنگامی که چای رازیانه می نوشید ، آنتی اکسیدان ها به مولکول های موجود در خون شما متصل می شوند که با آسیب اکسیداتیو مبارزه می کنند. این باعث کاهش بار کلیه و کبد شما می شود ، به تولید سلول جدید کمک می کند و حتی علائم پیری را نیز کاهش می دهد.

می تواند نفس شما را تازه کند

چای رازیانه یکی از روش های اصلی است برای تسکین بوی بد. این ممکن است به دلیل خاصیت ضد باکتریایی آن باشد ، که عوامل بیماری زا را که باعث بوی بد دهان می شوند ، پاک می کند.

می تواند یبوست را تسکین دهد

چای رازیانه ماهیچه های گوارشی شما را شل می کند ، که در صورت تلاش با حرکات منظم روده ممکن است چیزی باشد که شما نیاز دارید.

موارد احتیاط در خوردن رازیانه

این داروی باستانی در حال بررسی است و ما بیشتر در مورد راه هایی که رازیانه می تواند بدن ما را درمان و بهبود بخشد ، بیشتر می آموزیم. برای اکثر افراد ، چای رازیانه پتانسیل دارد که یک درمان مطمئن و موثر برای همه چیز از مسائل مربوط به گوارش گرفته تا بی خوابی باشد. چای رازیانه را به اندازه میل کنید و اطمینان حاصل کنید که از عوارض جانبی که در بدن شما ایجاد می کند توجه داشته باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها