دست و دلبازی عجیب میلیاردر ژاپنی برای فالوورهایش!

میلیاردر ژاپنی برای آنکه فالوورهایش در توئیتر حس داشتن ثروت را تجربه کنند دست به اقدامی عجیب زد.

دست و دلبازی عجیب میلیاردر ژاپنی برای فالوورهایش!

دست و دلبازی عجیب یک میلیاردر ژاپنی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. "یوساکو مائِزاوا"، که رئیس شرکت فناوری tycoon است، در این اقدام عجیب مبلغ ۹ میلیون دلار را بین فالوورهایش در توئیتر تقسیم کرد.

یوساکو با انتشار پستی در توئیتر خود به فالوورهایش قول داد تا مبلغ ۱ میلیارد ین ژاپن (تقریبا ۹ میلیون دلار آمریکا) را بین ۱۰۰۰ فالوور خوش شانسش در توئیتر تقسیم کند. بنا به گزارش WNEP این میلیاردر ژاپنی هدف از این اقدام خود را پی بردن به این واقعیت که آیا پول موجب خوشحالی افراد می‌شود عنوان کرد.

پس از انتشار این توئیت کاربران زیادی به توئیتر یوساکو ملحق شدند و پست او را تا تاریخ ۷ ژانویه بازنشر کردند. پست یوساکو که در تاریخ ۳۱ دسامبر منتشر شده بود تا تاریخ ۷ ژانویه بیش از ۴.۱ میلیون مرتبه بازنشر شد. این میلیاردر ژاپنی همچنین با انتشار ویدئویی در یوتیوب توضیح داد که ۱۰۰۰ برنده خوش شانس را به صورت رندمی از میان افرادی که اقدام به بازنشر آخرین پست توئیتر او کنند انتخاب خواهد کرد.

آقای یوساکو سال قبل نیز با در نظر گرفتن ۱۰۰ میلیون ین ژاپن با انتشار تویئتی اقدامی مشابه را با عنوان " امتحان جدی اجتماعی" برای پی بردن به تاثیر پول بر زندگی افراد انجام داده بود. او از برندگان خوش شانس خواسته بود تا این پول را آنطور که تمایل دارند خرج کنند و نحوه هزینه کردن آن را در توئیتر او با درج کامنت به اطلاعش برسانند.

گفتنی است؛ توئیت سال گذشته این میلیاردر ژاپنی بیش از ۵.۶ میلیون مرتبه بازنشر شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها