امکان مشاهده اعتراضات معیشتی فراهم شد

امکان مشاهده عدم برخورداری از بسته حمایت معیشتی برای برخی از متقاضیان این بسته از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir فراهم و افراد می‌توانند علت نگرفتن بسته معیشتی را مشاهده کنند.

امکان مشاهده اعتراضات معیشتی فراهم شد

متقاضیان بسته معیشتی می‌توانند جهت مشاهده نتیجه بررسی و علت عدم برخورداری از بسته به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

در ادامه نمونه‌ای از نحوه نمایش اطلاعات یک خانوار چهارنفره به نمایش گذاشته شده است.

بر اساس آنچه در سایت حمایتی مشاهده می‌شود، برای هر سرپرست خانوار شناسه‌ای اقتصادی ـ اجتماعی ایجاد و نتیجه بررسی اطلاعات مالی و دارائی خانوار ارائه شده است.

 این در حالیست که درخواست برخی از متقاضیان نیز همچنان در نوبت بررسی قرار دارد و طبق پیامی که در سایت نمایش داده می‌شود باید کماکان منتظر دریافت پیامک برای مراجعه به سایت تا پایان دی ماه باشند.

چندی پیش حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی اعلام کرده بود که از شش میلیون و ۶۰۰ هزار درخواست ثبت شده در کددستوری #۶۳۶۹*، در مجموع سه میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ نفر شرایط بررسی اطلاعات مالی شان را از سوی دولت پذیرفتند که اطلاعات آنها به صورت سیستمی بررسی شد.

وی همچنین گفته بود: در مجموع بنا به شرایط و شاخص‌هایی چون سفرخارجی، ملک، خودرو، شغل و.... که از قبل اعلام کرده بودیم، تعداد یک میلیون و ۲۲۱ هزار و ۱۹۱ نفر در قالب ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار مشمول دریافت بسته شدند و به فهرست ما اضافه شدند. برای این افراد پیامک ارسال کردیم؛ در این پیامک آمده بود که «خانوار شما مشمول بسته حمایت معیشتی شده و دومرحله به صورت یکجا در تاریخ ۱۰ دی ماه به حساب یارانه سرپرست خانوار واریز می‌شود؛ همچنین در این پیامک مبلغ به ریال و بانک عامل نیز قید شده بود».

میرزایی پیش از این نیز با بیان اینکه مابقی، دو میلیون و ۶۵۱ هزار نفر هستند که شرایط برخورداری از بسته را ندارند گفته بود: به زودی به آنها اطلاع رسانی می‌کنیم که وارد سایت شوند و علت عدم برخورداری از بسته را ببینند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها