جراحی زیبایی بینی چهره این دختر را وحشتناک کرد

​امروزه جوانان زیادی هستند که به فکر زیبایی بینی خود و صورتشان هستند اما نمی‌دانند عوارض و خطرات اینکار چه میزان زیاد است در ادامه می توانید با حفره عجیب بالای بینی یک دختر پس از جراحی زیبایی تالاب را دنبال نمایید .

جراحی زیبایی بینی چهره این دختر را وحشتناک کرد

چهره عجیب این دختر  البته ناگفته نماند که این افراد کار خودرا با پایین ترین کیفیت ممکن انجام میدهند و بعضی از انها حتی جراح نیستند بلکه تنها اسم آن رابا خود یدک می‌کشند.

این پزشکان قلابی که طبق معمول به صورت غیرقانونی و اصطلاحا زیرزمینی فعالیت می‌کنند، نخستین گزینه برای جوانانی هستند که حاضرند برای رسیدن به سودای زیبایی های غیر طبیعی، با پرداخت دستمزدی کم به افراد نالایق و کلاهبردار،سر جان و سلامتی خود ریسک کنند.

به گزارش تالاب یک دختر تایلندی با مراجعه با یکی از همین کلینیک های غیراستاندارد، از جراحی ناوارد تقاضای کرد که روی بینی او عمل جراحی انجام بدهد. این دختر پس از پایان عمل جراحی و به هوش آمدن تازه متوجه شد که چه بلایی به سر او آمده زیرا با یک حفره عجیب بالای بینی خود روبه‌رو شد.

مسئولان کلینیک برای این که فاجعه پیش آمده را حل کنند از یک ایمپلنت سیلیکونی استفاده کردند و دیگر هیچ کمکی به او عرضه نشد. دختر بیچاره پس از عفونت بینی و مراجعه به جراحان بانکوک نیز با جواب قاطعی در مورد حالات پیش آمده رو به رو نشد.

oaSCnY4ypiJe

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها