تصاویری از داخل پایگاه عین الأسد منتشر شد +عکس

رسانه‌های عراقی امروز تصاویری از منتشر کرده‌اند که می‌گویند مربوط به وضعیت پایگاه «عین الأسد» بعد از پاسخ موشکی ایران است.

تصاویری از داخل پایگاه عین الأسد منتشر شد +عکس

یک خبرنگار عراقی روز پنج‌شنبه تصاویری منتشر کرده است که می‌گوید مربوط به وضعیت پایگاه «عین‌الأسد» بعد از پاسخ موشکی ایران است.

منابع رسمی هنوز صحت این تصاویر را تأیید نکرده‌اند.

با توجه به تصویر سالم برج کنترل و چادرهای نیمه سوخته، به نظر می رسد این عکس‌ها در جهت معتبرسازی ادعای آمریکایی ها مبنی بر عدم خسارت جدی به پایگاه عین الاسد تهیه شده است.

نکته جالب و سوال برانگیز که دروغ بودن آن را اثبات می کند این است که چطور یک موشک جنگی نتوانسته حتی یک سوله چادری را به صورت کامل از بین ببرد.

جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه در پاسخ به ترور سردار «قاسم سلیمانی» توسط ارتش آمریکا، پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق را هدف حمله موشکی قرار داد. یکی از این پایگاه‌ها، پایگاه «عین الأسد» در «الأنبار» عراق بوده است.

پیش از این کارشناسان نظامی دقت حمله موشکی ایران به این پایگاه را ستوده و آن را نشانگر توان بالای نیروی موشکی ایران توصیف کرده‌اند. «ویپین نارانگ» کارشناس آمریکایی امور نظامی و استاد مطالعات امنیتی دانشگاه «ام‌آی‌تی»، روز پنج‌شنبه نوشت تصاویر ماهواره‌ای آثار حملات ایران به پایگاه «عین الأسد» نشان می‌دهد که دقت موشک‌های ایران به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

وی نوشته است که آثار ناشی از این حمله موشکی نشان می‌دهد که تک‌قطبی حملات دقیق موشکی از دست آمریکا خارج شده است.

تصاویری از داخل پایگاه «عین الأسد» منتشر شد

تصاویری از داخل پایگاه «عین الأسد» منتشر شد

تصاویری از داخل پایگاه «عین الأسد» منتشر شد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها