ماجرای بلعیده شدن ایرپاد اپل توسط یک کودک هفت ساله

یک کودک هفت ساله‌ در ایالت جورجیا آمریکا، هدیه کریسمس خود را که هدفون بی‌سیم ایرپاد اپل بود، قورت داد. او به صورت کاملا غیرعمد این کار را انجام داد تا مادرش او را به بخش اورژانس بیمارستان ببرد.

ماجرای بلعیده شدن ایرپاد اپل توسط یک کودک هفت ساله

کیارا استرود، مادر این کودک هفت ساله هرگز تصور نمی‌کرد که ایرپاد هدیه او در نهایت به معده پسرش ختم شود. هم‌اکنون نیز این مادر درباره خطرات دادن چنین هدیه‌هایی به افرادی در این بازه سنی هشدار داد.

مادر این کودک در ادامه افزود: “پسرم در ابتدا به من گفت که یک شی بلند را درون دهان خود نگه داشته است.

پس از بررسی پزشکان بیمارستان و سردرگم شدن آنان، تصویر اشعه ایکس‌ری قطعات فلزی موجود در ایرپاد اپل را شناسایی کرد و پزشکان متوجه شدند که این کودک یکی از محصولات اپل را بلعیده است.

مادر این کودک نیز بسیار متعجب شده بود و پزشکان اورژانس نیز اذعان کردند که تاکنون با چنین موردی مواجه نشده بودند. بزرگترین نگرانی کودک نیز در رابطه با بیرون کشیدن ایرپاد از شکم خود بود، اما پزشکان به خانواده او اطمینان دادند که این محصول در یک مدت کوتاه دفع شده و نیازی به عمل جراحی نخواهد بود.

به گفته مادر کودک هفت ساله، این کودک گفته بود:‌ “من دیگر از تلفن خود (ایرپاد) استفاده نمی‌کنم، نمی‌خواهم تلفن در نزدیکی من باشد و نمی‌خواهم آن را به گوشی خود وصل کرده تا موسیقی پخش کنم.”

این توصیه را به یاد داشته باشید که ایرپادهای اپل علاوه‌بر جذابیت و کارآمد بودن، ممکن است محصولات خوبی برای کودکان کم سن و سال نباشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها