اجرای نمایش ها به مدت سه روز لغو می شود

در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تمام فعالیت های هنرهای نمایش و اجرای عمومی آثار نمایشی در سراسر کشور تا پایان روز یکشنبه ۱۵ دی ماه لغو شد.

اجرای نمایش ها به مدت سه روز لغو می شود

در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و اعلام سه روز عزای عمومی، تمامی فعالیت های هنرهای نمایش و اجرای عمومی نمایش ها در کشور تا پایان روز یکشنبه ۱۵ دی ماه لغو شد.

اداره کل هنرهای نمایشی ضمن تسلیت این فقدان بزرگ به مقام معظم رهبری و آحاد ملت ایران و به دلیل همراهی جامعه هنرمندان با عزاداری مردمی در سه روز عزای عمومی  فعالیت های نمایشی را تعطیل اعلام می کند.

افتتاحیه نمایشگاه‌ها در نگارخانه‌های سراسرکشور  لغو شد

کسانى  که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندار، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان متنعم اند..

شهادت سردار سرافراز کشور،

"سردارقاسم سلیمانی " ایران عزیز را عزادارکرد.

به گزارش واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنر‌های تجسمی ضمن تسلیت به ملت ایران و باتوجه به اعلام سه روز عزای عمومی کشوراز سوی رهبر معظم انقلاب، به اطلاع می‌رساند تمام رویداد‌های هنر‌های تجسمی و افتتاحیه نمایشگاه‌ها در نگارخانه‌های سراسرکشور در روز جمعه ١٣ دیماه تا١٥ دیماه ٩٨ تعطیل است و برگزار نخواهد شد.

پیام تسلیت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در پی شهادت سردار سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم

و من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

حق هم همین بود که پایان کار سردار جان های پاک و خالص، فرمانده قهرمان و پیشتاز جبهه بزرگ مستضعفان، عزیز دل و آرام جان مظلومان جهان و دشمن سرسخت و خستگی ناپذیر شیطان بزرگ؛ حاج قاسم سلیمانی دلاور به نوشیدن جام شیرین شهادت ختم شود، و لحظه شهادتش به عنوان نقطه عطف تاریخ مقاومت، آغاز مسیر هموار پیروزی نهایی جبهه اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) بر جبهه کفر و نفاق را باعث گردد.

بی تردید دیری نخواهد پایید که ندای لا اله الا الله و محمدا رسول الله بر فراز جهان به ویژه بر بلندای کاخ سپید و سیاه ظلم و خباثت طنین بیاندازد و به یاری حضرت حق (جل و علی) و هدایت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)، و فرماندهی نایب پاک و عارفش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) مقدمات ظهور موفور السرور منجی عالم بشریت فراهم شود.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، به عنوان بخشی از جبهه قدرتمند و جهانی مقاومت و به نمایندگی از سوی دست اندرکاران، هنرمندان، و سینماگران انقلاب و دفاع مقدس ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و عزیز شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای گرانقدر این جبهه، بر ادامه راه پرفیض و پر صلابت آنان تاکید کرده، از خداوند بزرگ برای امت اسلام، مردم قهرمان ایران، و مستضعفان جهان صبر و پایداری روزافزون را مسئلت می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها