سامسونگ در تدارک عرضه ۹ مدل جدید از سری گلکسی A در سال ۲۰۲۰

سامسونگ در سال جدید میلادی همانند ۲۰۱۹، مجموعه‌ای گسترده از گوشی‌های همراه میان‌رده سری گلکسی A را روانه ازار خواهد کرد.

سامسونگ در تدارک عرضه ۹ مدل جدید از سری گلکسی A در سال ۲۰۲۰

در سال ۲۰۱۹، اتفاقات بزرگی برای سامسونگ رقم خورد، البته این شرکت کاملا با برنامه و هدف شخص، سال ۲۰۱۹ را آغاز کرد و حالا می‌خواهد در سال ۲۰۲۰ نیز با یک برنامه رو به جلو، فروش خود را افزایش دهد. شرکت کره‌ای سامسونگ در سال ۲۰۱۹، علاوه بر معرفی دو سری پرچمدار قدرتمند گلکسی S10 و گلکسی نوت ۱۰ و همچنین اولین مدل تاشو خود با نام گلکسی فولد، در بازار میان‌رده‌ها نیز پرقدرت ظاهر شد. این شرکت با منسوخ کردن سری J و افزایش تعداد سری گلکسی A از همان ابتدای سال در تلاش بود تا انحصار شرکت‌های چینی مانند هوآوی، آنر و شیائومی در بازار میان‌رده‌ها را بشکند. سامسونگ حتی سری میان‌رده جدید گلکسی M را نیز معرفی کرد.

نقطه قوت سری میان‌رده‌های جدید سامسونگ، کیفیت بالا، طراحی مدرن با نمایشگر بزرگ و باکیفیت برای همه مدل‌ها، استفاده از سخت افزار مطلوب و قیمت مناسب بود. سامسونگ با همین استراتژی توانست بر خلاف سال‌های گذشته، در بازار میان‌رده قدرتمند ظاهر شود و سهم بازار میان‌رده خود در جهان را افزایش دهد. سامسونگ مدل‌های متعدد و متنوع فراوانی را به بازار عرضه کرد که از این تعداد می‌توان به ۸ مدل اصلی سری گلکسی A به همراهذچند مدل فرعی سری گلکسی A و سه مدل اصلی سری گلکسی M اشاره کرد. البته شرکت کره‌ای برخی از میان‌رده‌های فرعی خود را در چند کشور مخصوص عرضه کرد و با محاسبه آن‌ها، تعداد کلی مدل‌های سری گلکسی A و M در سال گذشته میلادی به بیش از ۲۰ عدد می‌رسد.

نسل جدید میان‌رده‌های سامسونگ در راه است

حال یکی از مهم‌ترین سوالات طرفداران سامسونگ آن است که این شرکت برای سال جدید چه برنامه‌ای دارد؟ طبق تصاویر منتشر شده از ثبت نام تجاری تلفن‌های هوشمند جدید سامسونگ، به نظر می‌رسد این شرکت قصد عقب نشینی ندارد و در سال ۲۰۲۰ نیز به اندازه سال گذشته، میان‌رده جدیدی وارد بازار خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، سری گلکسی A در همان تعداد و با همان روش به بازار می‌آید. سامسونگ در سال میلادی جدید، تمام مدل‌های جدید سری گلکسی A را با جایگزین کردن عدد دو به جای عدد صفر عرضه می‌کند، یعنی مدل A10 در سال گذشته، با مشخصات جدید و با نام گلکسی A12 عرضه خواهد شد.

به این ترتیب تمامی مدل‌های سری گلکسی A در سال جدید شامل مدل‌های گلکسی A12، A22، A32، A42، A52، A62، A72، A82 و A92 می‌شود. مانند سال گذشته گوشی A12 ارزان‌ترین مدل و A92 گران‌ترین مدل‌خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها