ادعا‌های عجیب درخصوص‌مالکیت بر دره فرحزاد

شهردار منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: در برخی موارد شاهد هستیم که عده‌ای نسبت به مالکیت بر اراضی فرحزاد ادعا‌هایی مطرح می‌کنند.

ادعا‌های عجیب درخصوص‌مالکیت بر دره فرحزاد
 
 
 رسول کشت پور شهردار منطقه۲ تهران در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی فرهنگی منطقه ۲ تهران گفت: با توجه به تمام محدودیت‌های مالی شهردادی منطقه ۲ تلاش کرد تا پروژه جدید افتتاح و پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کند.

کشت پور بیان کرد: مرکز دپوی زباله این منطقه را ظرف مدت شش ماه در قالب طرح مشارکتی به مجموعه ورزشی تبدیل کردیم.

وی ادامه داد: برای فرحزاد باید زیاد کار کنیم و ما هنوز از وضعیت راضی نیستیم امیدوارم شورای شهر در طرح تفصیلی منطقه فرحزاد ما را یاری کند.

شهردار منطقه ۲ تهران افزود: مردم گرفتار نوسازی و تجمیع خانه‌های خود هستند و من به همین دلیل در کمیسیون ماده ۵ شرکت می‌کردم و امیدوارم همکاری لازم مدیریت شهری را برای طرح تفصیلی همراه داشته باشیم.

کشت پور خاطرنشان کرد: برخی ادعای مالکیت بر روی اراضی فرحزاد دارند و ما هنوز نتوانستیم برای منطقه اقتصادی فرحزاد کار مهمی انجام دهیم.

وی افزود: یکی از مشکلات ما ضوابطی است که در برخی موارد دست و پا گیر می‌شوند و امروز حضور رئیس شورای شهر را گامی در مسیر کاهش مشکلات و حل ان‌ها میدانیم.

شهردار منطقه ۲ تهران گفت: در بحث حمل و نقل عمومی و توسعه همه جانبه آن تلاش می‌کنیم با تکمیل خط ۶ و ۷ مترو ۲۵۰ هزار نفر از ساکنان منطقه ۲ از حمل و نقل ریلی استفاده می‌کنند.

کشت پور ادامه داد: برای تکمیل این خطوط نیازمند اعتبارات خاص هستیم که این اعتبارات را از محل‌های غیر نقد تامین خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تعدادی از پروژه‌های منطقه سه ماه آینده آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها