چه کسانی بیشترین فالوئر اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ را داشتند؟

ظهور شبکه های اجتماعی باعث به وجود آمدن نسلی شیفته ی شهرت نشده، بلکه ابزار جدیدی در اختیار افراد شهرت طلب برای رسیدن به هدف شان قرار داده. شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب ترین این ابزارها در میان شهرت طلبان دنیا است.

چه کسانی بیشترین فالوئر اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ را داشتند؟

 اینستاگرام ماهانه یک میلیارد کاربر فعال و روزانه ۵۰۰ میلیون بازدیدکننده دارد، موضوعی که سبب شده این شبکه اجتماعی در جایگاه ششم محبوب ترین شبکه های اجتماعی اپلیکیشنی در دنیا قرار بگیرد. اما در میان یک میلیارد نفری که در سرتاسر دنیا از اینستاگرام استفاده می کنند چه کسی بیشترین محبوبیت را دارد؟ شاید فکر کنید که رتبه ی اول در اختیار یک سلبریتی باشد اما واقعیت شما را شگفت زده خواهد کرد.

در ادامه می خواهیم ببینیم کدام حساب های کاربری اینستاگرام بیشترین دنبال کننده را در سال ۲۰۱۹ داشته اند. اطلاعات این فهرست تا اکتبر ۲۰۱۹ را دربر می گیرد.

۱-  اینستاگرام : ۳۲۱ میلیون دنبال کننده

 

کاربران با بیشترین فالوئر اینستاگرام

بله حساب کاربری اینستاگرام بیشترین دنبال کننده را در این شبکه اجتماعی دارد. علت این مسأله محتوای جذاب این حساب کاربری است که در آن به سلبریتی ها، هنرمندان و دیگر کاربران اینستاگرام که محتوای جالب توجهی تولید می کنند پرداخته می شود. معرفی شدن در حساب کاربری اینستاگرام شهرتی آنی به دنبال خواهد شد.

۲-  کریستیانو رونالدو : ۱۹۲ میلیون دنبال کننده

از آنجایی که فوتبال محبوب ترین ورزش دنیا است، عجیب نیست که کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم یوونتوس و عضو تیم ملی پرتغال، یکی از بالاترین جایگاه ها در فهرست محبوب ترین حساب های کاربری اینستاگرام را به خود اختصاص داده. رونالدو در حساب کاربری خود بیشتر از بازی ها و خانواده ی خود عکس به اشتراک می گذارد.

۳-  آریانا گرانده : ۱۶۸ میلیون دنبال کننده

 

آراینا گرانده، خواننده ی محبوب ژانر پاپ، در حال حاضر محبوب ترین کاربر زن اینستاگرام از نظر تعداد دنبال کننده ها محسوب می شود. گرانده از حساب کاربری خود اغلب برای اطلاع رسانی در مورد آثار آینده ی خود استفاده می کند و گاهی این امکان را به طرفداران خود می دهد که با آنچه که در پشت صحنه ی زندگی یک چهره ی جهانی می گذرد آشنا شوند.

۴-  دواین جانسون : ۱۶۴ میلیون دنبال کننده

دواین «راک» جانسون سابقه ی کاری طولانی و درخشانی دارد، از شروع کار خود به عنوان یک کشتی گیر حرفه ای گرفته تا تبدیل شدن به پردرآمدترین بازیگر مرد دنیا در سال ۲۰۱۹٫ بنابراین عجیب نیست که این بازیگر محبوب هالیوودی بیشتر از ۱۶۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشد.

۵-  سلنا گومز : ۱۶۳ میلیون دنبال کننده

 

سلنا گومز از زمان آغاز به کار خود در شبکه ی دیزنی تا به امروز همواره در مسیر پیشرفت قرار داشته. او جوایز زیادی برای فعالیت خود در حوزه ی موسیقی دریافت کرده و اخیراً همکاری خود را با شبکه ی نتفلیکس به عنوان تهیه کننده شروع کرده. این هنرمند همه فن حریف از حساب کاربری خود در اینستاگرام برای برقراری ارتباط با طرفدارانش و قدردانی از آن ها به خاطر حمایت های همیشگی شان استفاده می کند.

۶-  کیم کارداشیان : ۱۵۳ میلیون دنبال کننده

 

کیم کارداشیان یکی از شناخته شده ترین سلبریتی های عصر ما است. کارداشیان از حساب کاربری خود در اینستاگرام برای اشتراک گذاری هر چیزی در مورد زندگی اش با طرفدارانش استفاده می کند، از خبرهایی جدید در مورد تولیدات خود گرفته تا علاقه به تبدیل شدن به یک وکیل کارکشته.

۷-  کایلی جنر : ۱۵۲ میلیون دنبال کننده

 

کایلی جنر، پایه گذار و مالک شرکت آرایشی Kylie Cosmetics و جوان ترین میلیاردر خودساخته ی حال حاضر دنیا، دیگر عضو خانواده ی کارداشیان-جنر در این فهرست است. گرچه او ابتدا به واسطه ی حضور در ریالیتی شوی خانوادگی کارداشیان- جنرها به نام «همراه با کارداشیان ها» (Keeping Up with the Kardashians) مشهور شد، اما توانست به عنوان کارآفرین و چهره ای برجسته در دنیای زیبایی هم نام خود را بر سر زبان ها اندازد.

۸-  لئو مسی : ۱۳۸ میلیون دنبال کننده

لیونل مسی، مهاجم تیم بارسلونا که تا به حال شش بار جایزه ی بهترین بازیکن مرد سال دنیا را تحت عناوین مختلفی دریافت کرده، دیگر ورزشکار حاضر در فهرست محبوب ترین کاربران اینستاگرام است. مسی که پدر سه فرزند است، پردرآمدترین ورزشکار حرفه ای دنیا در سال ۲۰۱۹ اعلام شد. او از حساب کاربری خود در اینستاگرام برای اشتراک گذاشتن عکس هایی از بازی های خود و خانواده اش استفاده می کند.

۹-  بیانسه : ۱۳۵ میلیون دنبال کننده

بیانسه با ۲۵ سال سابقه ی کار در صنعت موسیقی، یکی از شناخته شده ترین خوانندگان دنیا به شمار می رود. طی سال های همکاری او با گروه موسیقی Destiny’s Child و فعالیت مستقلش در حوزه ی موسیقی، ۱۶۰ میلیون نسخه از آثار او به فروش رفته، موضوعی که او را به یکی از پرفروش ترین هنرمندان صنعت موسیقی در تمام تاریخ تبدیل کرده.

۱۰-  نیمار : ۱۲۹ میلیون دنبال کننده

نیمار، سومین ستاره ی فوتبال حاضر در این فهرست است. او در میان پردرآمدترین ورزشکاران حرفه ای دنیا در سال ۲۰۱۹ جایگاه سوم را به خود اختصاص داده. مهاجم تیم پاری سن ژرمن و عضو تیم ملی برزیل، از حساب کاربری اینستاگرام خود برای به اشتراک گذاشتن عکس هایی از زندگی و سفرهایش استفاده می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها