کشف نیم تن هروئین و تریاک در پایتخت

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از نیم تن تریاک و هروئین در پایتخت خبر داد.

کشف نیم تن هروئین و تریاک در پایتخت

سرهنگ محمدبخشنده دراین‌باره گفت: مدتی قبل و درپی دریافت خبرهایی از منابع اطلاعاتی، مشخص شد که مردی قصد قاچاق موادمخدر از نوع هروئین به پایتخت را دارد که در همین راستا تیمی ویژه رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و در جریان آن مشخص شد، این فرد مقادیری مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه کرده و قصد انتقال آن به تهران را دارد.

وی با اشاره به اخذ مجوزهای قضایی لازم برای دستگیری این فرد گفت: با اخذ مجوزهای لازم و در شرایطی که ماموران حرکت خودروی این قاچاقچی را تحت نظر داشتند، خودروی مذکور که یک دستگاه سواری تیبا بود در محدوده بزرگراه فتح در تهرانسر شناسایی و از سوی مأموران متوقف شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: با توقف خودرو و دستگیری راننده، مأموران اقدام به بازرسی از داخل خودرو کردند که در جریان آن 117 کیلو و 600 گرم مخدر هروئین که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

بخشنده به عملیات دیگر ماموران نیز اشاره کرد و گفت: در پایش‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر مشخص شد که فردی در محدوده تهرانپارس قصد دارد محموله ای را از قاچاقچیان جنوب کشور  خریداری کرده و در تهران به فروش برساند که در همین راستا نیز بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که سودا گران مرگ قصد دارند این محموله را در درون تعمیرگاه خودرویی مخفی کرده و در فرصت مناسب میان خرده فروشان توزیع کنند.

وی با بیان اینکه نشانی این تعمیرگاه خودرو، از سوی مأموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهارکرد: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و بامداد روز گذشته در حالی که این افراد قصد جابجایی مواد مخدر را داشتند، در عملیاتی دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان این عملیات سه نفر دستگیر شدند، گفت: همچنین یک دستگاه وانت پیکان حامل مواد مخدر نیز در محل کشف و توقیف شد که در جریان بازرسی از آن 394 کیلو و 524 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گفته بخشنده، هر چهار متهم دو پرونده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها