پشت‌پرده مرگ دختر ۱۴ ساله در اغتشاشات اخیر

در اغتشاشات اخیر علاوه بر پروژه کشته سازی، ایران ستیزان به دنبال کلاهبرداری از مردم هم رفتند.

پشت‌پرده مرگ دختر ۱۴ ساله در اغتشاشات اخیر

 در اغتشاشات اخیر، فتنه گران همچون گذشته سعی کردند با پروژه کشته سازی، علیه ایران فضاسازی کرده و مردم را به آشوب و اغتشاش تحریک کنند.

یکی از افرادی که رسانه‌های ضد ایرانی از او به عنوان یکی از کشته‌های اغتشاشات نام بردند، دختر ۱۴ ساله‌ای بود به نام نیکتا اسفندانی.

این در حالی است که پدر نیکتا اسفندانی در مصاحبه‌ای که با رسانه ملی داشت، ضمن تکذیب مرگ دخترش در اغتشاشات، با ابراز تاسف از کسانی که می‌خواهند به دخترش برچسب ضدانقلاب بزنند و از فوت او سوءاستفاده کنند، گفت: "دختر من به هیچ عنوان سیاسی نبوده و اصلا در زمینه سیاسی سررشته نداشته که بخواهد اظهارنظر کند یا جبهه بگیرد". 

خانم اسفندانی در اثر مسمومیت فوت کرده است.اما بعد از مصاحبه پدر نیکتا، رسانه‌های ایران ستیز بر دروغ خود اصرار کردند و این بار در فضای مجازی صفحه‌ای به نام او راه اندازی کرده و مدعی شدند که خانواده نیکتا کشته شدن دخترشان را تایید کردند!

اما در پی عدم هماهنگی میان اپوزیسیون، بهار بهاری که مدتی است در فضای مجازی جنجال به راه انداخته و تحت حمایت سلطنت طلب‌ها به خصوص فرشگردی‌هاست، وقتی به این صفحه پیام تسلیت ارسال کرد با پاسخ عجیب گردانندگان مرموز آن مواجه شد.

گردانندگان این صفحه با ادعای دروغ پرداخت پول برای دریافت پیکر دخترشان، خواهان کمک مالی شده و جالب اینجاست که درخواست کرده اند کمک به صورت بیت کوین (پول مجازی) باشد.

موضوعی که واکنش این سلطنت طلب را هم در پی داشته و خواهان لایو از گردانندگان این صفحه شده است؛ حال باید منتظر ماند و دید گردانندگان این صفحه فضای مجازی لایو منتشر خواهند کرد.

پروژه کشته سازی به کلاهبرداری رسید؛ سوء‌استفاده از نام نیکتا اسفندانی +عکس

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها