مطرب بدون اینترنت هم مثل بنز فروخت!

مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «مطرب» با حضور چشمگیر بازیگران و عوامل سازنده این فیلم سینمایی در پردیس چارسو برگزار شد.

مطرب بدون اینترنت هم مثل بنز فروخت!

 مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی روز چهارشنبه 13 آذرماه با حضور بازیگران و عوامل سازنده این فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در این مراسم آرش ظلی‌پور، لیندا کیانی، پدرام شریفی، پوریا رحیمی سام، سیدامیر پروین حسینی، محمد بحرانی، خسرو احمدی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، پرویز پرستویی، مصطفی کیایی، سانیا سالاری، زیبا کرمعلی، مهدی پاکدل، مجید صالحی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، افسانه چهره آزاد و شاهرخ فروتنیان، پوری بنایی، شهربانو و الهه منصوریان، زهرا نعمتی، محمدحسین مهدویان، کمند امیرسلیمانی، مهران احمدی حبیب رضایی و ... حضور داشتند.

آرش ظلی‌پور در ابتدای این مراسم گفت: در طول همه روزهای پر فراز و نشیبی که داشتیم، یک فیلم توانست رکوردها را جابجا کند. دیشب که با مصطفی کیایی صحبت می‌کردم گفتم فیلم مثل بنز می‌فروشد. واقعا هم «مطرب» طی این چند هفته فوق العاده فروخت و کاری هم به این نداشت اینترنت قطع یا وصل است.

او ادامه داد: در تمام این سال‌ها ندیدم اکران خصوصی یک فیلمی برگزار شود و از نفر به نفر عوامل آن تقدیر بعمل آید. معمولا بعد از اکران فیلم، عوامل جدا می شوند اما مراسم اکران امشب برای تقدیر از عوامل فیلم خوش ساخت «مطرب» برگزار شده است.

 

پرویز پرستویی با قرار گرفتن روی استیج گفت: مطرب فیلم ماقبل بد نیست، این حرف کسانی است که به  شعور مردم توهین می‌کنند. مردم برای ما ثابت شده، محترم و باشعور هستند و تمام این سال‌ها به هنر و هنرمند لطف داشتند. از انتقادهای بی جایی که می شود و به آنها توهین می کنند باید بگذریم.

پرویز پرستویی در ادامه مراسم از رسول خادم و امیرعلی اکبری دعوت کرد تا روی استیج قرار بگیرند و صحبت کنند. همچنین با دعوت پرویز پرستویی، پوری بنایی هدایایی به خواهران منصوریان و زهرا نعمتی اهدا کرد.

در انتهای این مراسم تک تک عوامل سازنده این فیلم سینمایی مورد تقدیر قرار گرفتند و  کیک «مطرب» توسط الناز شاکردوست و عایشه گل جوشکن بریده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها