چند دوربین شهروندان تهران را زیر نظر دارند؟

اگر به دوربین های ترافیکی تهران بی توجه هستید؛ باید به شما بگوییم که هیچکدام از آنها دکوری نیستند و مانند ساعت کار می کنند؛ اگر هم تخلفی هم انجام دادید که توسط دوربین ثبت نشده حتما در لحظه خراب و یا قطع بوده که بلافاصله تعمیر می شود.

چند دوربین شهروندان تهران را زیر نظر دارند؟

توضیحات رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ را در ادامه بخوانید:

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ می گوید: دوربین‌های ترافیکی نیز مانند سایر وسایل الکتریکی، ممکن است خراب یا قطع شوند، اما بلافاصله تعمیر یا تعویض می‌شوند و به چرخه کاری باز می‌گردند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور می افزاید: چنین موردی که دوربین فقط برای دکور نصب باشد، در تهران نداریم. زیرا نصب دوربین‌های خراب یا خاموش تاثیری ندارد و اعتماد مردم را کاهش می‌دهد.

وی درباره تخلفاتی که توسط دوربین‌های ترافیکی ثبت می‌شوند، عنوان می کند: تخلفات سرعت، عبور از چراغ قرمز، تجاوز به گذرگاه عابر پیاده، تردد و عبور در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا و تردد در خطوط ویژه از جمله مواردی است که توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود.

تعداد دوربین های تهران

علی پیرحسینلو مشاور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تعداد دوربین‌های ترافیکی پایتخت گفت: هزارو ۲۵۴ دوربین در سطح شهر تهران برای کنترل شهروندان و تخلفات ذکر شده فعال هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها