تصاویر شهدا در اینستاگرام!

صفحه اینستاگرام برنامه «برکرانه نور» در فضای مجازی بسته شد.

تصاویر شهدا در اینستاگرام!

محسن محمدی تهیه کننده برنامه "بر کرانه نور" گفت: در مدت زمان کوتاهی که صفحه اینستاگرام این برنامه راه اندازی شده بود، مخاطبان بسیاری را جذب کرده بود، این صفحه قصد داشت تصاویر خاص از شهدا منتشر کند که در یک اقدام ناگهانی و بدون اطلاع صفحه اینستاگرام " بر کرانه نور" مسدود شد.

وی ادامه داد: ما صفحه جدیدی دوباره راه اندازی کردیم.  نشانی جدید این برنامه در اینستاگرام Barkaranehnoortv5@ است. هموطنان عزیزی که تمایل دارند عکس شهدای  گرانقدر شان در برنامه پخش شود، نام و نام خانوادگی شهید و شماره تماس خود را  به سامانه پیامکی برنامه به شماره   10006463 برای ما  ارسال کنند. 

برنامه " بر کرانه نور" کاری  از گروه معارف شبکه پنج سیما با محوریت قرائت قران و شهدا  است که از سال 1391 بر روی آنتن شبکه پنج رفته است. 

این برنامه  ختم کامل یک دوره قرآن کریم به صورت ترتیل روزانه یک صفحه از قرآن کریم به همراه تصاویرشهدا (متقارن با سالروز شهادتشان) است  که در دو زمان قبل از اذان صبح و ظهر پخش می شود.

"برکرانه نور" با گرافیک جدید و ساختار نو همراه با نمایش تصویر16 شهید روزانه  هر یک به صورت جداگانه پخش می شود، تیتراژ ابتدای این برنامه صحبت های مقام معظم رهبری پیرامون فضلیت قرائت روزانه قرآن است .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها