چگونه هنگام دور کاری پرانرژی بمانیم؟

اینترنت راه جدیدی برای نبوغ در محل کار، یعنی کار در خانه را فراهم کرده است. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها به کارمندان خود فرصت کار در خانه را برای یک یا دو هفته در هفته می دهند. برخی از آن­ها حتی پروژه های کاملی را از راه دور در سراسر جهان به خدمه آنلاین ارائه می دهند.

چگونه هنگام دور کاری پرانرژی بمانیم؟

در حالی که کار در خانه با وقفه های کمتر از طرف همکاران وراج و راه های سریعتر برای پس انداز پول همراه است، ایجاد انگیزه در کار آنلاین برای خود دشوار است، زیرا تنها با صداهای آن احاطه شده اید. حجم کار شما دقیقاً یکسان است و موعد مقرر دارد. چگونه می­خواهید خود را در محیطی تحریک کنید که هیچ چیز شما را به سمت کار سوق نمی­دهد؟

در اینجا، ما به چند روش نگاه می کنیم که می توانید در حین کار از خانه، مولد باشید.

خودتان زمان بندی تعیین کنید

برای کار از راه دور، اولین کاری که می خواهید این است که تصمیم بگیرید که چه زمانی می خواهید روز خود را شروع و به پایان برسانید. اگر بخواهید برای چند روز در هفته در خانه باشید، این کار ساده تر است. به طور طبیعی ساعت های آغاز و پایان اداره خود را دنبال می کنید تا بتوانید در طول روز با همکاران خود در تماس باشید.

با این حال، هنگامی که شما یک کارمند از راه دور هستید، به خصوص کسی که از نظر جغرافیایی با شرکتی که به آن وابسته است، بسیار دور است، مانند بسیاری از نویسندگان وبلاگ مستقل، این کمی سخت تر می شود. شما باید در مورد زمان شروع و پایان روز خود به تنهایی تصمیم بگیرید.

در این صورت، همیشه بهتر است که پربارترین ساعات خود را انتخاب کنید. باید بدانید که در عصرها یا صبح ها بهتر کار می کنید. برای مثال، شاید شما اوایل روز بلند شوید و اواسط روز با افول مواجهه شوید. یا ترجیح می­دهید صبح ها بخوابید و بعد از ظهر کار کنید.

شما در هنگام کار از خانه انعطاف­ پذیری در انتخاب زمان خود را دارید، بنابراین بیشترین استفاده را از آن داشته باشید.

ایجاد یک لیست کار

دقیقاً همانطور که در یک دفتر کار انجام می دادید، باید برای همه کارهایی که در حین کار در خانه انجام دهید، یک لیست کار ایجاد کنید. لیست کار به شما کمک می­کند تا کارهایتان را انجام دهید و در موعد مقرر کار را تمام کنید. بایک لیست وظیفه کار، می­توانید از غافلگیری­ های ناخوشایند مانند مهلت­ های غیر منتظره جلوگیری کنید، و خود را برای پایان دادن به کارهای بیش از حد روز های خاص، نجات دهید.

شما می توانید به راحتی از سازنده لیست استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که پروژه ها را به موقع انجام می دهید، بنابراین می توانید به آیتم بعدی در لیست خود بروید.

برنامه ای برای روز خود تهیه کنید

وقتی زمان بندی داشته باشید، می توانید برای خود برنامه ای ایجاد کنید. یک برنامه همچنین به شما کمک می­کند تا در ساعات کاری استراحت کنید. بدون همراهی با یک محیط اداری، اقامت در یک مکان برای مدت طولانی آسان می شود. نشستن در پشت میز به مدت چند ساعت در محل کار برای سلامتی و وضعیت شما مناسب نیست. با برنامه ای در محل، به شما یادآوری می شود که استراحت کنید، غذا بخورید و روی پروژه ها کار کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها