خوب، بد، جلف۲ پروانه نمایش گرفت

فیلم‌های سینمایی «خوب، بد، جلف۲» و «فصل ماهی سفید» پروانه نمایش گرفتند.

خوب، بد، جلف۲ پروانه نمایش گرفت

روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرده که در جلسه اخیر شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، مجوز نمایش دو فیلم «خوب، بد، جلف: ارتش سری» و «فصل ماهی سفید» صادر شده است.

«خوب، بد، جلف: ارتش سری» به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی در تهران و لواسان فیلمبرداری شده است. قسمت اول «خوب، بد، جلف» در سال ٩۵ با استقبال مخاطبان مواجه شد و در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر توانست دیپلم افتخار بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را کسب کند. سری دوم فیلم، قرار است در یک فضای متفاوت به روایت زندگی حرفه‌ای سام و پژمان بپردازد.

سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، ریحانه پارسا، مارال فرجاد، علی اوجی، شکیب شجره و فرهاد آئیش و با هنرمندی گوهر خیراندیش، در «خوب، بد، جلف: ارتش سری» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«فصل ماهی سفید» هم اولین فیلم سینمایی قربان نجفی است که به تهیه‌کنندگی مشترک علی گلبهاران و آرش سجادی حسینی، در چالوس و تهران فیلمبرداری شده است.

محمدرضا فروتن، لادن مستوفی، بیژن بنفشه خواه، میلاد کیمرام، بهزاد خداویسی و شقایق دهقان بازیگران اصلی «فصل ماهی سفید» هستند. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و فیلمنامه آن برداشتی ایرانی از «باغ آلبالو» آنتوان چخوف است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها