بیمار نباید دغدغه تامین دارو داشته باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه بیمار فقط باید رنج و درد ناشی از بیماری را تحمل کند، گفت: بیمار نباید دغدغه تامین دارو و ارائه خدمات درمانی به‌ویژه خدمات دارویی را داشته باشد.

بیمار نباید دغدغه تامین دارو داشته باشد

خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه قرارگاه دارویی در رابطه با تامین دارو و ارائه خدمات سلامت، اظهار کرد: مسئله تامین دارو و ارائه خدمات بهداشت و سلامت به بالندگی جامعه کمک می‌کند و تامین به‌موقع آن نیز می‌تواند به احساس آرامش جامعه کمک کند.

معاون استاندار زنجان تصریح کرد: امروزه باید تسهیل‌گری را به حد اعلای خود برسانیم، خدمت را روان‌تر کرده، مشکلات را مرتفع کنیم، همچنین همکاری را تقویت و تعامل را افزایش دهیم.

مرادی‌نافچی با تاکید بر لزوم داشتن همکاری بین‌بخشی، ادامه داد: اگر همکاری بین‌بخشی نباشد مشکل برای مردم هویدا خواهد شد و دولت‌مردان نیز باید بیشتر پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر افزایش نظارت در امور، افزود: امروزه باید نظارت بیشتری بر همه امور داشته باشیم؛ چراکه در فضای موجود جامعه، در نظام اجتماعی، اداری و خدماتی ما برخی موارد مغفول می‌ماند، این در حالی است که هر چه نظارت بیشتری صورت گیرد، انحراف کمتری خواهیم داشت.

انتخاب صحیح هیات‌های اجرایی انتخابات، پیمودن نیمی از مسیر است

این مسئول با اشاره به اینکه مدیران می‌توانند فرصت‌ها و منابع بیشتری را برای استان تامین کنند، گفت: مدیران استانی، بیمه سلامت و تامین‌اجتماعی باید سماجت بیشتری در این زمینه داشته باشند تا بتوانیم از توان مالی استان استفاده کنیم و هم‌آوایی و هم‌فکری را در استان داشته باشیم، زیرا امروز در مقیاس ملی نیز چانه‌زنی و پیگیری جواب می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در رابطه با تامین دارو، اظهار کرد: اکنون مردم از وضعیت دارو به‌ویژه داروهای خاص گله‌مند هستند. در زنجان علی‌رغم تلاش‌های انجام شده در این بحث باز هم مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها