۱۰ خودروی پرطرفدار در بازار بریتانیا

یکی از مهم‌ترین و بزرگترین بازارهای فروش خودرو در جهان مربوط به کشور بریتانیاست و فورد فیستا پرفروش ترین خودروی این کشور در 9 ماهه سال جاری میلادی بوده است.

۱۰ خودروی پرطرفدار در بازار بریتانیا

آمار و گزارش‌های منتشر شده از میزان فروش خودروهای بازار بریتانیا در ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی نشان می‌دهد که فورد فیستا پرفروش‌ترین خودروی این کشور بوده است.

به گزارش سلام نو، بریتانیا که یکی از مهم‌ترین و بزرگترین بازارهای فروش خودرو در جهان و قاره اروپا به شمار می‌رود، همواره از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودرو مورد توجه قرار می‌گیرد تا با بررسی  داده‌ها و آمارهای موجود، به پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای عرضه شده در این بازار بپردازند.

حالا طبق گزارش وب سایت best selling cars، نام ۱۰ خودروی پرطرفدار در بازار بریتانیا که بیشترین میزان فروش و استقبال را در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی به نام خود ثبت کرده اند، ذکر شده است.

جدول زیر نام و میزان فروش محبوب‌ترین خودروهای فروخته شده در این کشور را نشان می‌دهد:

طبق داده های ذکر شده در جدول بالا، خودروی فورد فیستا (Ford Fiesta) با ۶۴ هزار و ۵۶۴ دستگاه فروش در ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی، موفق شده است در جایگاه نخست این فهرست جای بگیرد. البته این میزان در مدت مشابه سال گذشته، ۷۹ هزار و ۴۱۶ دستگاه، در سال ۲۰۱۶ معادل ۶۴ هزار و ۹۸۸ دستگاه و در سال قبل از آن، ۹۶ هزار و ۱۳۹ دستگاه بوده است.

ووکسهال کورسا (Vauxhall Corsa) در ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی با فروش ۴۷ هزار و ۵۷۴ دستگاه در جایگاه دوم بعد از فورد فیستا قرار گرفت. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۴۳ هزار و ۴۸۱ دستگاه، در سال ۲۰۱۷، ۳۸ هزار و ۳۸ دستگاه و سال قبل از آن، ۶۴ هزار و ۹۲۵ دستگاه بوده است.

فولکس واگن گلف نیز در همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۹، ۴۶ هزار و ۴۹۲ دستگاه را به فروش رسانده است در حالی که در ۹ ماهه نخست سال ۲۰۱۸، ۵۲ هزار و ۱۶۲ دستگاه، در سال ۲۰۱۷ میلادی ۴۴ هزار و ۲۱۸ دستگاه و سال ۲۰۱۶ میلادی نیز ۵۴ هزار و ۹۵۴ دستگاه فروخته است.

بعد از آن، خودروهای فورد فوکوس (Ford Focus)، مرسدس بنز کلاس آ (Mercedes Benz A-Class)، نیسان قشقایی (Nissan Qashqai)، مینی (Mini)، فورد کوگا (Ford Kuga)، فولکس واگن پولو (olkswagen Polo) و کیا اسپورتیج (Kia Sportage) قرار گرفته و در رتبه های چهارم تا دهم این جدول قرار گرفته اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها