نوزادی که سه روز زیر درخت رها شد !+عکس

ماموران پلیس ۱۱۰ سرعین در تماس شهروندان از نوزاد رها شده در زیر درخت کنار دیوار مخروبه مطلع شدند و پس از آزمایشات مشخص شد این نوزاد فقط 3 روز دارد.

نوزادی که سه روز زیر درخت رها شد !+عکس

عصر روز یکشنبه ماموران پلیس ۱۱۰ سرعین در تماسی از سوی کسبه میدان ساری‌سو مطلع شدند نوزادی در کوچه یول‌سویی پیدا شده است.

 آن‌ها پس از حضور در محل، این نوزاد را دیدند که پیچیده در همین ملافه سفید و آبی که در عکس می‌بینید، زیر درختی کنار یک دیوار مخروبه گذاشته شده بود. بدن کودک سرد بود و بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مدت نسبتاً زیادی از رها شدنش می‌گذرد.

ماموران پلیس پس از تماس و هماهنگی با اداره بهزیستی سرعین، بلافاصله نوزاد به درمانگاه رساندند. پس از رسیدگی و معاینه و آزمایش، این نوزاد پسر که هنوز بند نافش نیفتاده بود کمی جان گرفت و شروع به نوشیدن شیر کرد.

مهدی دیارمند، معاون اداره بهزیستی سرعین که از اولین ساعات اعلام خبر در کنار نوزاد حضور داشت و این عکس را در اختیار آی سرعین قرار داد می‌گوید: «پس از آزمایش سن نوزاد سه روز اعلام و مشخص شد از لحاظ جسمانی سالم است».

این نوزاد پس از طی روال قانونی و با هماهنگی پلیس، درمانگاه و بهزیستی سرعین، به اردبیل منتقل و به شیرخوارگاه علی‌اصغر تحویل داده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها