واتس‌اپ با پشتیبانی از اثرانگشت به‌روزرسانی شد

واتساپ در فوریه امسال، قابلیتی به نسخه‌ی iOS اپلیکیشن خود اضافه کرد که به کاربران آیفون اجازه‌ی می‌داد ازطریق فیس‌آیدی به این پیام‌رسان وارد شوند. حال این ویژگی در به‌روزرسانی جدید نسخه‌ی اندروید نیز فعال شده است، با‌ این‌ تفاوت که این‌بار فقط از حسگر اثرانگشت پشتیبانی می‌شود و از تشخیص چهره خبری نیست.

واتس‌اپ با پشتیبانی از اثرانگشت به‌روزرسانی شد

به‌واسطه‌ی قابلیت یادشده، کاربران اندرویدی از‌این‌پس می‌توانند پیش‌ از ورود به پیام‌رسان واتساپ، احراز هویت ازطریق اثرانگشت خود را تنظیم کنند تا از سرک‌کشیدن افراد دیگر به حریم خصوصی‌شان مانع شوند.

این به‌روزرسانی فعلا برای همه‌ی کشور‌ها دردسترس قرار نگرفته است؛ اما طبق گفته‌ی واتساپ، به‌زودی همه‌ی کاربران می‌توانند از قابلیت یادشده بهره ببرند. برای فعال‌سازی ویژگی مذکور، ابتدا به بخش تنظیمات مراجعه کنید و پس‌ازآن به‌ترتیب وارد Account و Privacy و درنهایت Fingerprint Lock شوید. پس‌از فعال‌سازی این قابلیت، با ورود مجدد به واتساپ نیازمند احرازهویت ازطریق اثرانگشت هستید.

افزون‌براین، کاربران می‌توانند بازه‌های زمانی یک‌ تا سی دقیقه‌ای پس‌ از خروج از اپلیکیشن را برای احراز هویت مجدد تنظیم کنند؛ بدین‌معنی که بعد از زمان مشخص‌شده، دوباره باید برای ورود به اپلیکیشن از اثرانگشتشان استفاده کنند. درنهایت نیز باید به قابلیتی اشاره کنیم که میزان نمایش دادن یا ندادن پیام‌ها در نوار اعلانات را مشخص می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها