پیداشدن گاوصندوق رها شده در اتوبان همت

یکی از عوامل گشت شب منطقه 27 متوجه یک عدد گاو صندوق شد که در کنار اتوبان و در محوطه فضای سبز افتاده و رها شده بود.

پیداشدن گاوصندوق رها شده در اتوبان همت

رییس بازرسی پلیس راهور فاتب گفت: با توجه به اینکه این گاو صندوق کشف گردیده و دارای اسناد و مدارک باارزشی بوده که عینا تحویل عوامل کلانتری شده است از این کارکنان به علت صحت عمل تقدیر و تشکر بعمل خواهد آمد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ ابوالحسن ملکی ضمن بیان این خبر افزود: مقارن ساعت ۰۱:۳۰ شب گذشته در محور همت به غرب ورودی آزادگان جنوب یکی از عوامل گشت شب منطقه ۲۷ که در این مسیر مشغول گشت زنی بوده است ناگهان متوجه یک عدد گاو صندوق می‌شود که در کنار اتوبان و در محوطه فضای سبز افتاده و رها شده بود.

سرهنگ ابوالحسن ملکی رییس بازرسی پلیس راهور فاتب ادامه داد: ستوان یکم فریدونی که به همراه دیگر همکار خود کارمند برزگری به سمت گاو صندوق می‌روند مشاهده می‌کنند که درب گاو صندوق به علت ضربه سنگینی که به آن وارد آمده باز شده و کمی از محتویات داخل آن بیرون ریخته است.

ملکی افزود: با بررسی‌های بیشتر مشخص گردید که درون گاوصندوق اسناد ماشین ، اسناد موتور ، گذرنامه و مقادیر دیگری سند و وسایل دیگر است.

وی ادامه داد: پس از اینکه کلیه مدارک جمع آوری و مرتب گردید بلافاصله طی آن این افسر صورتجلسه‌ای را تنظیم کرد و به همراه گزارش و با هماهنگی با عوامل بازرسی پلیس راهور فاتب گاوصندوق به همراه محتویات داخل آن تحویل عوامل کلانتری ۱۴۱ گلستان گردید.

سرهنگ ملکی گفت: با توجه به اینکه این گاو صندوق کشف گردیده و دارای اسناد و مدارک باارزشی بوده که عینا تحویل عوامل کلانتری شده است از این کارکنان به علت صحت عمل تقدیر و تشکر بعمل خواهد آمد.

وی همچنین از شهروندان خواست تا در صورت اینکه از کارکنان پلیس راهور تقدیری و تشکری دارند حتما با سامانه ۱۹۷ تماس حاصل و مشخصات ایشان را اعلام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها