بیمه سه دهک پایین جامعه رایگان می‌شود

دیرکل بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت بر اساس وسع و یا دهک اجتماعی افزود: سه دهک پایین به‌صورت رایگان بیمه می‌شوندوباید افراد برای وسع‌سنجی به بیمه سلامت مراجعه کنند.

بیمه سه دهک پایین جامعه رایگان می‌شود

محمد جعفری در جمع خبرنگاران به‌مناسبت هفته بیمه سلامت افزود:: 60 درصد جمعیت استان کرمان زیرپوشش بیمه سلامت است و برای ارائه خدمات به این جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری موظف به قرارداد با همه موسسات درمانی خصوصی و دولتی هستیم.

بگفته مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان ماهانه افزون بر 50 میلیارد تومان تعهد مالی بیمه سلامت استان کرمان برای درمان مردم هزینه می‌کند .

جعفری درباره طرح نسخه‌نویسی الکترونیک افزود این طرح درهمه شهرستان‌ها و 70 درصد مراکز درمانی در استان کرمان آغاز شده و نسخه‌نویسی الکترونیک در مراکز درمانی دولتی هم آغاز می شود.

وی با اشاره به آغاز الکترونیک‌سازی پرونده‌های بیماران شامل پذیرش درمان ، ترخیص بیماران و ارسال صورتحساب به سازمان بیمه‌هادر استان کرمان افزود: تا پایان ماه جاری همه بیمارستان‌های دولتی زیرپوشش این طرح می‌روند که به کیفیت درمان و شفافیت هزینه‌های درمان و کاهش هزینه‌های جاری کمک می‌کند و آذر امسال نیز بیمارستان‌های خصوصی هم به این طرح افزوده می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان دیدار با خانواده شهداء، برگزاری سمینار بیمه سلامت، اطلاع رسانی در زمینه آزمون وُسع و ... رااز برنامه های هفته بیمه سلامت در استان اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها