تکذیب ممنوعیت منشی زن برای مدیران دولتی

روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده به خبر ممنوعیت استفاده از منشی زن برای مدیران دولتی واکنش نشان داد و اعلام کرد که هیچگونه منبعی برای این خبر و مصداقی از آن را در دستگاههای دولتی پیدا نکرده است

تکذیب ممنوعیت منشی زن برای مدیران دولتی

در پی انتشار خبری از سوی روزنامه خراسان در مورد ابلاغیه ای مبنی بر ممنوعیت بکارگیری منشی زن برای مدیران دولتی، به اطلاع می رساند:

در پی تماس های مکرر رسانه ها و مردم در این خصوص، روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به رغم پیگیری ها، هیچگونه منبعی برای این خبر و مصداقی از آن را در دستگاههای دولتی پیدا نکرد. در تماس های مکرر با روزنامه خراسان نیز آن روزنامه حاضر به معرفی منبع خود نشد. البته براساس اصول اخلاقی و حرفه ای، رسانه ها می بایست پاسخگوی اخبار منتشره خود در مورد خبرهای دولتی باشند.

دیروز روزنامه خراسان متن زیر را منتشر کرد:

طبق ابلاغیه روزهای اخیر یک نهاد دولتی به مدیران زیرمجموعه خود در ستاد و ادارات استانی، تاکید شده حسب ابلاغیه های صورت گرفته از سوی نهادهای مهم کشوری در حوزه عفاف و حجاب و آغاز بازرسی از نحوه تحقق دستورات صادر شده در این خصوص، مخاطبان این دستور توجه داشته باشند مواردی چون تفکیک اتاق کار مردان و زنان در ادارات و استفاده نکردن از منشی خانم برای آقایان و بالعکس آن، از جمله موارد مهمی است که باید کاملا رعایت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها