این 4 مرد غلط انداز نماینده دادستان تهران بودند+عکس

باند 4 نفری ماموران قلابی که از خرده فروشان تهران اخاذی می کردند به دام افتادند.

این 4 مرد غلط انداز نماینده دادستان تهران بودند+عکس

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری سرکرده یک باند اخاذی خبر داد و گفت: اعضای این باند 4 نفره با جعل عنوان مأمور نیروی انتظامی و نماینده دادگستری اقدام به اخاذی از افراد مسأله دار و خرده فروشان مواد مخدر می کردند.

سرهنگ "سعید راستی" اظهار کرد: اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس منجر به شناسایی باند چهار نفره اخاذی در پایتخت شد.

وی افزود: پس از چندین روز تعقیب و مراقبت در نهایت سرکرده و اعضای این باند شب گذشته در مخفیگاهشان در حوالی میدان جمهوری دستگیر شدند و در بازجویی های پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان تحت عنوان مأمور پلیس امنیت و پلیس مبارزه با موادمخدر و نماینده دادگستری با خودروی ال ای دی و تجهیزات کامل پلیسی اعم از بی سیم و دستبند و شوکر و سلاح گرم با انتخاب سوژه های خود و طراحی نقشه به اماکن غیر مجاز و باندهای توزیع موادمخدر نفوذ کرده و در ازای دریافت مبالغی وعده ادامه فعالیت و عدم برخورد با آنان را می دادند.

سرهنگ «راستی» با اشاره به اینکه این پرونده تاکنون 6 نفر شاکی داشته است، گفت: از آنجا که بیشتر مال باختگان توزیع کنندگان موادمخدر هستند به دلیل فرار از اعمال قانون، به پلیس مراجعه نکرده و از شکایت منصرف شده اند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح گرم به همراه دستبند و بی سیم و سایر تجهیزات پلیسی کشف و یک دستگاه خودرو نیز در این ارتباط توقیف و روانه پارکینگ شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ متذکر شد: احتمال می رود متهمان جرایم دیگری نیز در سطح پایتخت مرتکب شده باشند، لذا تلاش برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی باند کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد. لذا از شهروندان و مال باختگانی که از این افراد شاکی می باشند خواست تا در صورت داشتن شکایت از متهمان به این پلیس مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها