چرا خرید خودروهای پیش فروشی از رونق افتاد

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو اعلام می‌کند که با آغاز فرآیند پیش فروش خودرو، قیمت‌ها در بازار خودرو سیر نزولی به خود گرفته است.

چرا خرید خودروهای پیش فروشی از رونق افتاد

نعمت الله کاشانی نسب درخصوص وضعیت بازار خودرو اظهارکرد: از چند روز گذشته با آغاز فرآیند پیش فروش خودرو، افزایش نرخ روزهای پیشتر، روند فروکش را آغاز کرده و دوباره نرخ خودرو در بازار سیر نزولی به خود گرفته و به طور کلی قیمت‌ها در بازار خودرو سیر نزولی دارد.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو گفت: درحال‌حاضر بازار خودروهای دست دوم رونق بیشتری نسبت به خودروهای صفر کیلومتر دارد و این مسئله به توان خرید مردم برمی گردد.

کاشانی نسب درخصوص دلیل عدم بازگشت قیمت‌ها به قیمت‌های سال گذشته گفت: در گذشته شرکت‌های خودروساز و مدیریت آنها مشکلاتی داشت؛ از طرفی، معمولا روال همینگونه است که وقتی نرخ یک کالا در زمان کوتاهی مانند ۱ هفته افزایش می‌یابد ماهها طول می‌کشد تا قیمت‌ها به مرز قبلی بازگردند.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو درخصوص زمینه‌های لازم برای بازگشت رونق به بازار خودرو گفت: برای بازگشت رونق به بازار خودرو باید عرضه و تقاضا تناسب داشته باشند؛ درحال‌حاضر مصرف‌کننده واقعی در بازار خودرو قصد خرید دارد اما هنور آنطور که باید و شاید عرضه، پاسخگوی تقاضا نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها