پارک جنگلی قرق میزبان رنگ ها در گرگان!

در ۲۴ کیلومتری شرق گرگان و در مسیر جاده‌ی اصلی گرگان - مشهد و بین دو شهر گرگان و علی آباد کتول، سفر به مداد رنگی ایران شروع خواهد شد، سفر به پارک جنگلی و زیبای قرق! در سال ۱۳۴۸ طرح این پارک توسط حسین سعیدی آشتیانی تهیه شد و در سال ۱۳۵۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد. اینبار همراه ما باشید تا گشتی در این بهشت زیبا بزنیم.

پارک جنگلی قرق میزبان رنگ ها در گرگان!

داخل این پارک محدوده‌ای برای نگهداری حیوانات وحشی وجود دارد و پناهگاه‌هایی که از چوب ساخته شده‌اند برای اسکان گردشگران و یا بازدیدکنندگانی که به این منطقه سر می زنند، تعبیه شده است. گونه‌های حمایت ‌شده‌ی گوزن قرمز ایرانی در این پارک نگهداری می‌شوند. پارک جنگلی قرق به عنوان زیستگاه گوزن قرمز شناخته شده است.

با شروع فصل پاییز فرصت خوبی است که بتوانید زیبایی خیره کننده‌ی این پارک را از نزدیک مشاهده کنید. درختانی که هر برگشان رنگ مخصوص به خودش را به تماشا گذاشته است، گویی تابلویی روبه‌رویتان قرار دارد که با وسواس خاصی از رنگها در آن استفاده کرده‌اند. اینجا مداد رنگی طبیعت، تمامی رنگ‌ها را برایتان شفاف خواهد کرد!

پارک قرق دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، دکه‌های فروش خوراکی، سکوهای مناسب سازی شده جهت زدن چادر و... است تا تجربه یک پیک‌نیک فوق‌العاده در دل طبیعت را به بازدیدکنندگانش بدهد. فرصت را غنیمت بشمارید و حتما به این پارک زیبا سر بزنید!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها