آنر V30 و آنر V30 پرو به دوربین 60 مگاپیکسلی مجهز می شوند

مشخصات فنی آنر V30 و آنر V30 پرو که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، به وجود دوربین چندگانه با سنسور اصلی 60 مگاپیکسلی اشاره می کند.

آنر V30 و آنر V30 پرو به دوربین 60 مگاپیکسلی مجهز می شوند

همانطور می دانید، شرکت آنر در حال آماده سازی جدیدترین پرچمداران خود از سری V است. این تولید کننده چینی قصد دارد تا به زودی گوشی آنر V30 را روانه بازار کند. مشخصات فنی این دستگاه و نسخه پرو آن اخیرا در فضای مجازی منتشر شده که ما را از وجود سنسور 60 مگاپیکسلی در دوربین اصلی آگاه می کند. جالب آنکه نسخه پرو این محصول قابلیت پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G را نیز دارد.

مشخصات فنی آنر V30

آنر V30 به نمایشگر LCD مجهز شده و درست مانند آنر V20 از طراحی پانچ هول بهره می برد؛ یعنی دوربین سلفی آن درون یک حفره زیر صفحه نمایش قرار می گیرد. متاسفانه هنوز اطلاعات چندانی در رابطه با اندازه نمایشگر و مشخصات دوربین سلفی آن به بیرون درز پیدا نکرده است. این گوشی هوشمند مجهز به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ فوق سریع 22.5 وات نیز پشتیبانی می کند.

این محصول همچنین دارای یک دوربین سه گانه با سنسور اصلی 60 مگاپیکسلی است. هر چند که مشخصات دو سنسور دیگر هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. این دستگاه از پردازنده کایرین 990 با لیتوگرافی 7 نانومتری بهره می برد. ناگفته نماند که این پردازنده در گوشی های میت 30 و میت 30 پرو نیز به  کار رفته است.

مشخصات فنی آنر V30 پرو

آنر V30 پرو دارای نمایشگر اولد بوده و مانند آنر V30 از طراحی پانچ هول بهره می برد. با این تفاوت که به جای یک سنسور، دو سنسور در حفره زیر صفحه قرار گرفته است. یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی تعبیه شده که سنسور اصلی آن از نوع 60 مگاپیکسلی است.

این گوشی موبایل آنر دارای یک باتری غول پیکر 4200 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ فوق سریع 40 واتی است. این محصول از شارژ بی سیم 15 وات نیز پشتیبانی می کند اما توانایی شارژ 40 وات را ندارد. لازم به ذکر است؛ قدرت پردازش این محصول به وسیله چیپست کایرین 990 5G تامین می شود.

همانطور که ملاحظه می کنید، هر دو اسمارت فون آنر V30 و V30 پرو دارای مشخصات فنی بی نظیری هستند. اما مشکل اینجاست که هیچ یک از آن ها قابلیت پشتیبانی از سرویس های گوگل را ندارند. لذا انتظار می رود که میزان فروش این محصولات در خارج از چین، پایین تر از حد معمول باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها