رکورد جدید فیسبوک

اپلیکیشن فیسبوک به اولین اپلیکیشن غیر گوگلی تبدیل شد که از مرز پنج میلیارد نصب در پلی استور عبور می کند.

رکورد جدید فیسبوک

پنج میلیارد نصب دستاورد بزرگی برای فیسبوک محسوب می شود؛ چون تا حالا فقط اپ های از پیش نصب شده روی گوشی ها مثل گوگل پلی سرویس، یوتیوب، مپس و غیره توانسته بودند به چنین تعداد نصب بالایی برسند.

البته دستیابی به رکورد مذکور توسط فیسبوک چندان هم تعجب آور هم نیست. اپلیکیشن این شبکه اجتماعی یکی از محبوب ترین اپ های تلفن هوشمند محسوب می شود. این شرکت طبق قراردادی که با شرکت هایی مثل سامسونگ، ال جی و هواوی دارد، مجوز نصب پیش فرض اپلیکیشن خود روی محصولات آنها را برای چندین سال کسب کرده است.

فیسبوک پنج سال قبل یعنی در سپتامبر سال 2014 از مرز یک میلیارد نصب عبور کرده بود. اوایل تیر ماه 96 این شبکه اعلام کرد تعداد کاربران فعال آن در ماه از مرز 2 میلیارد نفر عبور کرده است. این دستاورد بزرگ سبب شد تا مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک با انتشار پستی در این شبکه اجتماعی از این موفقیت با افتخار صحبت کند.

همزمان با عبور تعداد کاربران ماهانه فیسبوک از مرز 2 میلیارد نفر، مدیر محصولات فیسبوک، آقای «گیرمو اسپیلر» (Guillermo Spiller) نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هر روز بیش از 175 میلیون نفر از کاربران از ری اکشن Love استفاده کرده و بیش از 800 میلیون نفر نیز به طور میانگین در حال لایک کردن پست ها در این شبکه هستند.

با وجود ثبت رکورد 5 میلیاردی در پلی استور، فیسبوک با حواشی و مشکلات بی پایانی دست و پنجه نرم می کند. دو روز پیش و در یکی از آخرین موارد، پستی در رابطه با مارک زاکربرگ در این شبکه منتشر شد و پس از مدت کوتاهی از روی سایت برداشته شد. این مسئله باعث شد تا گمانه زنی هایی در مورد عدم علاقه این شبکه به نشر مطالب در مورد مدیرعامل این شرکت مطرح شود

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها