ویژگی های جدید به واتس‌اپ اضافه شد

وب سایت WABetaInfo اعلام کرد که در نسخه جدید واتس‌اپ قابلیت حذف خودکار پیام در بازه زمانی مشخص شده توسط کاربر امکان پذیر خواهد بود.

ویژگی های جدید به واتس‌اپ اضافه شد

نرم افزار واتس‌اپ در حال حاضر محبوب‌ترین پیام رسان در جهان است و قدمتی بسیار طولانی دارد. این نرم افزار برخلاف سایر پیام رسان‌های هم رده، در سال‌های اخیر تغییرات بسیار زیادی نداشته و شرکت سازنده این نرم افزار صرفا قابلیت تماس تصویری را به آن اضافه کرده است. اما ظاهرا شرکت واتس‌اپ قصد دارد قابلیت‌های نرم افزار پیام رسان خود را تا حد زیادی به سایر پیام رسان‌های موجود در فروشگاه‌های موبایل نزدیک کند.

در حال حاضر ارسال پیام در نرم افزار واتس‌اپ تنها با کلیک روی گزینه ارسال و حذف آن نیز با انتخاب گزینه Delete انجام می‌شود؛ اما به تازگی وب سایت WABetaInfo اعلام کرده است که در نسخه جدید این پیام رسان کاربران می‌توانند برای حذف شدن پیام خود زمان تعیین کنند که به این ترتیب نرم افزار به انتخاب کاربر پیام او را پس از ۵ ثانیه یا یک ساعت از زمان مشاهده توسط گیرنده پیام، حذف خواهد کرد.

حذف خودکار پیام در نسخه جدید واتس اپ

ظاهرا حذف شدن خودکار پیام در نرم افزار واتس‌اپ در حال حاضر صرفا به مکالمات گروهی محدود می‌شود و در مکالمات شخصی و انفرادی کاربران در دسترس نیست؛ هنوز علت این محدودیت از سوی شرکت واتس‌اپ اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود با گذشت مدتی از زمان انتشار رسمی نسخه جدید واتس‌اپ که دارای قابلیت حذف خودکار پیام است، نسخه جدید از این برنامه عرضه شود که قابلیت مذکور را در مکالمات انفرادی نیز در اختیار کاربران قرار دهد.

همچنین بازه زمانی ۵ ثانیه تا یک ساعت برای این قابلیت بسیار زیاد و عجیب است که انتظار می‌رود شرکت واتس‌اپ در آینده بازه‌های زمانی بیشتری را به نرم افزار خود اضافه کند. هنوز مشخص نیست شرکت واتس‌اپ چه زمانی قصد دارد نسخه جدید نرم افزار خود را وارد بازار کند و باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت منتظر ماند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها