پیش بینی تشدید بارش‌ها تا جمعه

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران،‌ رعد و برق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا روز جمعه در استان‌های شمالی، جنوبی و جنوب شرق کشور خبر داد.

پیش بینی تشدید بارش‌ها تا جمعه

 بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز دوشنبه فعالیت سامانی بارشی در جنوب کشور با شدت کمتر ادامه خواهد داشت که به این ترتیب در برخی مناطق هرمزگان، کرمان، جنوب و جنوب شرق فارس، بوشهر، جنوب سیستان و بلوچستان، دریای عمان،‌ تنگه هرمز و بخش‌های شرقی و مرکزی خلیج‌فارس در ساعات عصر و شب رگبار باران همراه با صاعقه و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر افزایش ابر، افت دما، وزش باد در سواحل و بارندگی در بخش‌هایی غربی آن پیش‌بینی می‌شود که فردا از میزان بارش‌ها کاسته خواهد شد.

از فردا شاهد  فعالیت سامانه جنوبی با شدت کمتر در بخش‌هایی از استان‌های فارس، هرمزگان، کرمان، بوشهر،‌ بخش‌هایی از خلیج‌فارس و دریای عمان خواهیم بود، ضمن این‌که در ارتفاعات زاگرس مرکزی نیز رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی اعلام کرده از بعدازظهر چهارشنبه و پنج‌شنبه با تقویت جریانات شمالی ضمن کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر روی خواهد داد. امروز تنگه هرمز، بخش‌های شرقی و مرکزی خلیج‌فارس و غرب دریای عمان مواج خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها