ربات های عکاس به بازار می آیند

به تازگی دانشمندان نوعی روبات عکاس تولید کرده اند که می‌تواند برای گرفتن عکس پروفایل از کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

ربات های عکاس به بازار می آیند
 دانشمندان به تازگی نوعی روبات به نام Selfiebot تولید کرده اند که می‌تواند از افراد عکس برداری کند و عکس به دست آمده را به سرعت چاپ کرده در اختیار افراد قرار دهد.
این روبات همچنین می‌تواند تصویر گرفته شده از فرد را از طریق شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل مورد نظر فرد با دیگران به اشتراک بگذارد.
روبات Selfiebot می‌تواند نیاز افراد به استفاده از ابزارهایی چون مونوپاد برای گرفتن عکس سلفی را برطرف کند و با تنظیم فاصله مناسب لنز دوربین از چهره فرد تصاویری فوق العاده زیبا ثبت کند.
ازجمله ویژگی‌های روبات Selfiebot ارتفاع حدود ۱.۸۲ سانتی متری است و این روبات به اندازه کافی برای عکس برداری از افراد با قد متفاوت انعطاف پذیری دارد.
افزون بر عکس برداری، این روبات می‌تواند به فیلم برداری و حتی چاپ رنگی عکس گرفته شده بپردازد. اولین ربات تولید شده برای عکاسی در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. نسل جدید این روبات دارای چرخ است و می‌تواند در فضا‌های درونی یا بیرونی حرکت کند و با تمایل افراد و درخواستشان از آنها عکس بگیرد و بلافاصله عکس را چاپ کرده در اختیارشان قراردهد.
 

این روبات با دارا بودن الگوریتم‌های هوش مصنوعی و زبان ماشین می‌تواند به راحتی با کاربران تعامل داشته باشد و نوع عکاسی مورد نظر آنها را انجام دهد.

تاکنون ۱۰ نمونه از این نوع روبات عکاس ساخته شده و در کشور‌های مختلف جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و سازندگان آن امیدوار هستند در آینده بازار مشتریان بزرگ تری به دست آورند.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها