استفاده از اینفلوئنسرها در فیلم‌ها و سریال‌ها

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در مورد استفاده از اینفلوئنسرها در فیلم‌ها و سریال‌ها گفت: انتخاب بازیگر از میان چهره‌های مطرح فضای مجازی درصورتی که آنها استعداد بازیگری داشته باشند و بتوانند نقش خود را به درستی ایفا کنند، اشکالی ندارد.

استفاده از اینفلوئنسرها در فیلم‌ها و سریال‌ها

عباس اکبری، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درمورد استفاده از چهره‌های مطرح فضای مجازی در فیلم‌ها و سریال‌ها گفت: به نظر من انتخاب بازیگر از میان چهره‌های مطرح فضای مجازی نه تنها اشکالی ندارد بلکه باعث معرفی چهره‌های جدید و ورود جوانان با استعداد می‌شود.

وی افزود: مبنا این است که فرد منتخب، استعداد بازیگری داشته باشد و بتواند نقش خود را به درستی ایفا کند. ایفای نقش و انتقال صحیح و بی واسطه؛ برای یک بازیگر از همه چیز مهم‌تر است.

اکبری تصریح کرد: استفاده از این چهره‌ها مثل این است که کارگردانان معمولا هنگام ساخت فیلم، برای جذب بازیگران تازه کار فراخوان می‌دهند، افراد متقاضی برای انتخاب شدن به دفتر تهیه‌کننده مراجعه می‌کنند و تست می‌دهند و تهیه‌کننده و کارگردان بهترین آنها را انتخاب می‌کنند. اصل این است که جدا از ظاهر افراد، پیشینه و شهرت مجازی توانایی اجرای نقش را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها