۶ محصول جدید در بازار خودروهای داخلی

بازار خودرو خودرو ایران ظاهرا تا پایان سال مهمانان جدیدی را به خود خواهد دید. خودروهایی که برخی از آنها اگر به امسال هم نرسند، تولید انبوه و عرضه آنها در اوایل سال آینده قطعی به نظر می رسد.

عرضه خودروهای جدید می تواند بهترین خبر برای بازار خودرو ایران باشد. پس از ماه هایی که در آنها شاهد توقف تولید برخی خودروهای پرتقاضا بودیم اکنون زمان آن رسیده که بازار خودرو به محصولات جدید فکر کند.

ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور بیشترین سهم را در عرضه خودروهای جدید به بازار خواهد داشت.

این شرکت با سه خودرو پژو ۳۰۱ ، پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما و دنا پلاس اتوماتیک، رنگ جدیدی به بازار خودرو ایران خواهد زد.

هر یک از این محصولات از یک نظر برای بازار خودرو اهمیت دارد. پژو ۳۰۱ خودرویی است که بازار ایران چند سال است انتظار آن را می کشد و برای صنعت خودرو نیز گذر از دوران تحریم های ناجوانمردانه به حساب می آید.

پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما نیز یک آپشن جدید و جذاب را که تا قبل از این در میان خودروهای داخلی عرضه می کند.

سایپا نیز در عرضه محصولات جدید نقش مهمی ایفا خواهد کرد. تولید سایپا کوییک کراس می تواند بخشی از خلاء ایجاد شده ناشی از توقف تولید رنو ساندرو استپ وی را برای متقاضیان این استایل از خودرو پر کند.

در بازار کراس اوورها نیز یک تازه وارد به چشم می خورد. خودرو تیگو ۸ محصولی است که توسط مدیران خودرو در حال طی کردن مراحل تست و دریافت مجوز است و احتمالا سال آینده آن را در بازار خواهیم دید.

البته در این میان جک S۴ را هم نباید از نظر دور داشت که این خودرو نیز وارد ایران شده و احتمالا سال آینده در سبد محصولات کرمان موتور قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها