اینستاگرام پست‌های صحبت حاج قاسم سلیمانی را حذف کرد

بعد از انتشار صحبت‌های سردارسرلشکر قاسم سلیمانی در مورد جنگ ۳۳ روزه اینستاگرام در اقدامی خصمانه، تلاش خود را برای جلوگیری از نشر بیشتر این افشاگری‌ها آغاز کرد.

اینستاگرام پست‌های صحبت حاج قاسم سلیمانی را حذف کرد

اینستاگرام که بارها مخاصمت خود با سربازان اسلام و جبهه مقاومت را با سانسور رسانه‌ای بر همگان آشکار کرده است، این بار هم به ادعای کاربران  فضای مجازی همزمان با افشای جزئیات جنگ ٣٣ روزه توسط سرلشکرسلیمانی؛ برای بایکوت ناگفته‌های حاج قاسم دست‌ به‌کار شده است.

بعد از آنکه انتشار خاطرات جذاب و تکان‌دهنده سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه از فرماندهی در جنگ ۳۳ روزه بر روی آنتن سیما رفت، بسیاری از کاربران دست به بازنشر این برنامه در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام زدند. شبکه صهیونیستی اینستاگرام در واکنش به انتشار این ویدئوها نه تنها پست‌های منتشر شده توسط کاربران را حذف کرد بلکه در اقدامی نادر صفحه اینستاگرام تعدادی از کاربران را نیز به‌صورت کامل حذف کرده است.

آدام موسری، مدیر شبکه اجتماعی اینستاگرام، یک یهودی اسرائیلی است که  کاربران در واکنش به این اقدام خصمانه معتقدند: دور نیست روزی که اربابان اینستاگرام خودشان از صحنه روزگار حذف شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها