پوراندخت مهمین کجاست؟

پوراندخت مهیمن از آسیب دیدگی مچ پایش بر سر فیلمبرداری فیلم حمید نعمت الله و خانه نشین شدنش در طول یکسال گذشته خبر داد.

پوراندخت مهمین کجاست؟

پوراندخت مهیمن، بازیگر سینما و تلویزیون در مورد فعالیت های اخیرش گفت: اکنون مشغول بازی در سریال «بیگانه‌ای با من است» احمد امینی هستم که احتمالا ماه رمضان سال آینده از تلویزیون پخش شود.

وی درمورد عدم حضورش در سینما و تلویزیون بیان داشت: سال 96 مشغول بازی در کار حمید نعمت‌الله به نام «بیا به گذشته برگردیم» بودم که حادثه ای برایم اتفاق افتاد و ناچار به جراحی مفصل پا شدم و همین موضوع یکسال من را خانه نشین کرد.

پوراندخت مهیمن درمورد اوضاع این روزهای سینما و تلویزیون و کیفیت آثار اظهار داشت: تولیدات سینما و تلویزیون این روزها به سمت و سوی خوبی نمی رود اما با این وجود انگار این روزها مردم علاقه مند به دیدن تلویزیون و سریال های آن شدند. من آرزویم هست که کارهای خوب ساخته شود و مخاطبان مجددا با تلویزیون و برنامه های تلویزیونی آشتی کنند.

وی افزود: تلویزیون آثار خوب و باکیفیت نداشته که مردم ببینند به همین دلیل به دیدن شبکه های ماهواره و سریال های بدون مضمون روی آوردند. الان انگار تلویزیون یک تکانی خورده و من امیدوارم روز به روز بهتر شود و کارهای باکیفیت و خروجی خوب ساخته شود تا مردم فقط همین رسانه ملی خودمان را نگاه کنند..

مهیمن با اشاره به تولید آثار سینمایی گفت: من فیلم‌های سینمایی که در گذشته ساخته می شد را بیشتر دوست داشتم. امیدوارم تولیدات سینما و تلویزیون رشد داشته باشد و از همکارانی که مشغول به کار نیستند دعوت به کار شود. بازیگری  تنها حرفه آنهاست و معمولا به حرفه دیگری مشغول نیستند.

این بازیگر درمورد تجربیاتش از بازی در ژانرهای گوناگون گفت: من علاقه‌مند به بازی در ژانرهای گوناگون هستم. من بازیگر هستم و دوست دارم خودم را با قصه ها و ژانرهای مختلف محک بزنم و مهمتر از آن، نوع ژانر، کیفیت کار و تیم سازنده اش است و برایم اهمیت خیلی بالایی دارد.

پوراندخت مهیمن با اشاره به بدقولی‌هایی که در پرداخت دستمزدهایش داشته بیان داشت: بدقولی در این زمینه زیاد داشتم حتی در چند مورد به طور کامل دستمزدم پرداخت نشده و به صورت متعدد با این موضوع که دستمزدم از نرخ توافق شده کمتر پرداخت شده مواجه شدم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها