هدیه جالب بازیگر معروف به دختر فعال محیط زیست

شوارتزنگر با این فعال جوان سوئدی در اوایل سال جاری در وین ملاقات کرده و از تأثیر صدای او بر فعالان محیط زیست شگفت زده شده بود و تحت تأثیر او قرار گرفت، و در آن زمان به او قول داد که هر زمان که بخواهد به او کمک کند.

هدیه جالب بازیگر معروف به دختر فعال محیط زیست

بازیگر آمریکایی و فرماندار پیشین کالیفرنیا، آرنولد شوارتزنگر به گرتا تونبرگ، فعال محیط زیست سوئدی، خودروی برقی تسلا مدل ۳ هدیه Tesla Model ۳ داد. شوارتزنگر با این فعال جوان سوئدی در اوایل سال جاری در وین ملاقات کرده و از تأثیر صدای او بر فعالان محیط زیست شگفت زده شده بود و تحت تأثیر او قرار گرفت، و در آن زمان به او قول داد که هر زمان که بخواهد به او کمک کند.

هدیه جالب بازیگر معروف به دختر فعال محیط زیست

این قول به هدیه تبدیل شده است که به گفته وی، به گرتا کمک می‌کند تا به راحتی در سراسر ایالات متحده حرکت و در بسیاری از رویداد‌های اعتراضی محیط زیست شرکت کند.

گرتا ۱۶ ساله سخنرانی صریح و تندی درباره محیط زیست و نحوه حفظ آن در اجلاس اقلیمی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک و در حضور رهبران جهان از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ایراد کرد. این فعال سوئدی خانواده خود را از استفاده از ماشین‌های معمولی و مسافرت با هواپیما به دلیل خسارت‌هایی که به محیط زیست وارد می‌کند، منع کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها