سلبریتی ها در کنار رقاصه ها و مطرب های طاغوتی + عکس

افرادی می‌خواهند هنر غیرارزشی را جایگزین کنند؛ با وجود این هشدارها این جریان مادام در پی پیاده‌سازی این هدف بوده است و مسئولین بسیاری با کم‌کاری و یا همراهی به این امر کمک کرده‌اند.

سلبریتی ها در کنار رقاصه ها و مطرب های طاغوتی + عکس

مدت طولانی است که بسیاری از دغدغه مندان و سینه سوختگان عرصه فرهنگ و هنر با انتقادات و اعتراضات جدی و گسترده شان نسبت به پدیده «نفوذ فرهنگی» خواهان رسیدگی جدی دستگاه های نظارتی، امنیتی و قضایی به این مقوله مهم هستند و مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنرانی ها و فرمایشات شان نسبت به «جنگ نرم» «تهاجم فرهنگی» و... واکنش نشان داده و تأکید کرده اند که ما در این عرصه دچار «ولنگاری فرهنگی» شده ایم؛

اما گویا حتی رهنمودهای ارزشمند ایشان نیز برای مسئولان و سیاست گذاران عرصه فرهنگ و هنر بالاخص سینمای کشور اهمیتی ندارد و همین امر باعث شده تا ما روز به روز شاهد ولنگاری های بیشتر در سینما باشیم به نحوی که اینک پدیده عجیب و رو به افزایش پخش صدای خوانندگان لس آنجلسی در فیلم های سینمایی رو به فزونی گذاشته و برخی افراد قبح شکنی در این مورد به حد اعلا رسانده اند.

بعد از اینکه برخی سلبریتی های سینما ضمن حضور در کشورهای بیگانه با خوانندگان غربی و لس آنجلسی عکس های یادگاری گرفتند و با وقاحت این عکس ها را در صفحات شخصی شان در فضای مجازی منتشر کردند اینک شاهد روی دیگری از این اتفاق در سینما هستیم!

قطعاً وقتی برخی به اصطلاح هنرمندان سینما با خواننده های طاغوتی و ضد انقلاب دیدار کرده و با آن ها عکس یادگاری گرفتند و هیچ نهاد امنیتی و قضایی با آن ها برخورد نکرد، ایشان به خود این اجازه را می دهند که یک گام جلوتر بروند و در آثار سینمایی که با بودجه بیت المال در نظام جمهوری اسلامی ایران تولید می شود از صدای این خوانندگان استفاده کنند و اگر با آن ها برخوردی نشود معلوم نیست پایان این فرآیند چه خواهد بود!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها