جدیدترین عکس تازه داماد سینما و همسرش

باران خوش اندام همسر امیرحسین صدیق تصویری از خود و شوهرش را در فضای مجازی منتشر کرد.

جدیدترین عکس تازه داماد سینما و همسرش

باران خوش اندام، همسر امیرحسین صدیق نوشت: سپاس از مهربان هم سرم که جز خرد از او نیاموختم و افتخار داد تا آفتاب هر روزم و ماه هرشبم باشد. تا در چشمان زیتونی‌اش جنگل را و در قلب مهربانش دریا را در موج موج شعرم داشته باشه... و نتیجه این مهربانی بارانی باشد که اکنون می‌بارد و گل می‌کند.. همسرم، امیرحسین صدیق دوستت دارم... و من امروز سی و سه ساله شدم.

امیرحسین صدیق متولد ۸ آبان ۱۳۵۱ در تهران است و اولین حضورش در تلویزیون را با مرضیه برومند در قصه‌های تا به تا تجربه کرد و بعد از آن در مجموعه‌هایی همچون ورثه آقای نیکبخت، کارآگاه شمسی و دستیارش مادام، کتابفروشی هدهد و همه بچه‌های من حضور داشته است. وی همچنین اجرای برنامه «کتاب باز» را از شبکه نسیم بر عهده داشته است.

امیرحسین صدیق سال‌ها با مادرش زندگی می‌کرد و در ۴۶ سالگی با باران خوش‌اندام ازدواج کرد. خوش اندام‌شاعر و تصنیف‌سرا است.

صدیق که به ورزش و سفر علاقه زیادی دارد، قبلا به همراه مادرش در روستا زندگی می‌کرد و یکی از دلایلی که از تهران به روستا مهاجرت کرد این بود که در روستا مجسمه‌سازی می‌کرد.

صدیق پیشتر درباره این تصمیمش گفته بود در سن ۳۰ سالگی تصمیم گرفتم که وقتی ۴۰ ساله شدم دیگر تهران زندگی نکنم و خوشبختانه موفق شدم قبل از ۴۰ سالگی به این رویایم جامه عمل بپوشانم و با همه سختی‌هایی که داشت عاقبت در روستای کمرد ساکن شدم. حدود ۷ سال پیش یک باغ قدیمی در کمرد خریدم و شروع به ساخت خانه‌ام در باغ کردم، البته از وقتی اولین اتاق ساخته شد من به اینجا نقل مکان کردم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها