ماجرای آزار جنسی وودی آلن دوباره دردسرساز شد

اتهامات فارو علیه آلن در اوایل سال ۲۰۱۸ اعلام شد و باعث شد تا آمازون اکران فیلم اخیر وودی آلن به نام «یک روز بارانی در نیویورک» را کنسل کند و از قرارداد با این کارگردان خارج شود. آلن پاسخ این کار را با شکایت علیه استودیو آمازون برای ۶۸ میلیون دلار داد.

ماجرای آزار جنسی وودی آلن دوباره دردسرساز شد

ودی آلن یکی از بزرگان سینما بود که هر بازیگری بدون لحظه‌ای تردید پیشنهاد بازی در فیلم او را قبول می‌کرد. اما این ماجرا مربوط به دوران پیش از جنبش «MeToo» و حرف‌های دخترخوانده‌اش بود که مدعی شد در ۷ سالگی قربانی آزار جنسی از سوی وودی آلن شده است. تاثیر این اتهام به حدی بود که حتی بازیگران فیلم «روزی بارانی در نیویورک» از جمله تیموتی شلمی از همکاری با وودی آلن اعلام پشیمانی کردند و دستمزدشان را به خیریه‌های دفاع از قربانیان آزار جنسی بخشیدند.

 
 
 

 

واکنش تند دخترخوانده وودی آلن به اظهارات اسکارلت جوهانسون

در این میان بسیاری هم بودند که از وودی آلن دفاع کردند مثل کیت وینسلت یا همین اواخر اسکارلت جوهانسون.

کمتر از ۲۴ ساعت پس از اینکه اسکارلت جوهانسون در گفت‌وگو با هالیوودریپورتر از وودی آلن دفاع کرده بود، دیلان فارو در پستی در صفحه شخصی‌اش به این ستاره سینمای هالیوود حمله کرد.

کمتر از ۲۴ ساعت پس از دفاع کردن اسکارلت از وودی آلن، دخترخوانده وودی آلن در پیج توییترش اینگونه از این بازیگر انتقاد کرد: «اگر چیزی در این دوسال گذشته یاد گرفته باشیم، این است که شما باید خوی شکارچی‌گری مرد‌ها رو باور کنید که این شامل تمام مردان بیگناه هم می‌شود. هنوز خیلی مانده تا اسکارلت به درک درستی از این مشکل که ادعایش را می‌کند برسد.»

واکنش تند دخترخوانده وودی آلن به اظهارات اسکارلت جوهانسون

اتهامات فارو علیه آلن در اوایل سال ۲۰۱۸ اعلام شد و باعث شد تا آمازون اکران فیلم اخیر وودی آلن به نام «یک روز بارانی در نیویورک» را کنسل کند و از قرارداد با این کارگردان خارج شود. آلن پاسخ این کار را با شکایت علیه استودیو آمازون برای ۶۸ میلیون دلار داد. در حال حاضر آلن در حال تولید فیلم جدیدش است که در فستیوال فیلم سن سباستین به نمایش در خواهد آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها