خبر خوش برای دانشجویان دختر دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: هر یک از دانشجویان دختر این دانشگاه در اجرای طرح متمرکز و طبق قانونی که در هیأت رئیسه این دانشگاه تصویب شده است، در محل سکونت خانواده خود تحصیل می کنند.

خبر خوش برای دانشجویان دختر دانشگاه آزاد

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به تصویب قانون طرح متمرکز تحصیل دانشجویان دختراین دانشگاه گفت: یکی از برنامه های امسال دانشگاه آزاد در حوزه دانشجویی انتقال دانشجویان دختر به محل سکونت خانواده آنها است که در این رابطه باید بگویم یک سری از دانشجویان در قالب امتیازهای فرزندان اساتید و تعداد قابل توجهی دیگر از آنها با در خواست دانشجویان به شهر محل سکونت خانواده شان انتقال می یابند.

* انتقال دانشجویان به نزدیکترین محل سکونت

وی افزود: در اجرای طرح متمرکز تحصیل دانشجویان در شهر محل سکونت خانواده آنها در صورتی که در شهری واحد دانشگاه آزاد وجود نداشته باشد  دانشجویان را به نزدیکترین واحد دانشگاهی به محل سکونت خانواده شان انتقال می دهیم.

* باید دانشجویان به خصوص دختران در محل زندگی‌شان تحصیل کنند

حجت الاسلام کلانتری تصریح کرد: باید تلاش شود همه دانشگاه ها علاوه بر امتیاز فرزندان اعضای هیأت علمی برای تحصیل در محل  شهر اقامت‌شان نسبت به انتقال دانشجویان فاقد امتیاز به خصوص دختران به محل سکونت خانواده شان اقدام کنند.

* عدم انتقال دانشجویان در محل سکونت  باعث افت تحصیلی می شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: یکی از ضروریات انتقال دانشجویان برای تحصیل در شهر محل سکونت‌شان این است که مقوله های  تفاوت های فرهنگی، هزینه های بالای دانشجویی و مخاطرات رفت و آمد پیش می آید و باعث افت تحصیلی می شود که در این رابطه باید همه مراکز علمی و دانشگاه ها این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها